Twitter........ yeay or nee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In de trein wordt al jaren getwitterd. Nu hebben ze van die stilteruimtes maar dat werkt ook maar half. Zeg je er iets van loop je een reëel risico op een of ander spits voorwerp tussen je ribben of een stomp lichaamsdeel ergens anders op je lichaam.

De laatste keer dat ik in een stiltecoupe zat, was deze royaal gevuld met een groep luidruchtige Limburgers die zo verbaasd waren dat ze buiten de provincie waren en in een voertuig zaten dat sneller ging dan een boerenkar, dat ze de hele weg hebben lopen gillen van de pret.

twitter heeft het grootste like i give two shits about you gehalte evarr:P

Ik gebruik sinds kort ook twitter (zie signature)
Prima extra communicatie middel

Waarom links naar FaceBook met het zelfde snippetje aan tekst? Waarom geen content item op je website met wat meer informatie of gewoon geen link? Dat soort Tweets met zinloze links daar heb ik echt een hekel aan :erm:

Dat klopt, maar er is op FaceBook niet meer informatie te halen dan al op Twitter staat. Dan is die link toch loos? Ik zou mijn Tweets op mijn Facebook berichten stroom zetten, niet omgekeerd.

Kick!

Volg me op twitter als je een berichtje wilt krijgen wanneer ik aan het videostreamen ben vanuit mn studio :)

(zie ook link in mn sig)

-C-

Twitter... tijdens concerten zie je vaak mensen twitteren. Dan heb ik zin om iets leuks met 'n hamer te doen. Dan laat men aan elkaar zien wat ze lezen en re-tweeten dat dan.

Doe mij maar SF... gaat me genoeg tijd in zitten.

Voor mij, en voorlopig nog, alleen youtube. Alle sites zijn sinds vorig jaar of zo een grote reclamespammerij geworden, ook de zogenaamde vrienden en kenissen die je ook "persoonlijk" kent doen mee, terwijl ze wanneer je "belt-mailt" voor een afspraak geen reactie schrijven.

Niet dat ik verbitterd voel, maar ik heb me van alle sites (behalve youtube nog, want daar kan ik tenminste wat interessante video's vinden-uploaden) afgemeld.

Niet dat ik verbitterd voel...

VerTWITTERT.. ;-P

Ik heb 2 maandjes geleden ook alles eruit gedaan. Kots zooi. Er was ergens 'n feesje, en daar zou ik draaien. Nou was dat afgelast. Dat stond uitgebreid op facefuck. Ik dus nix van mee gekregen... lekker is dat. Mensen mailen of bellen niet meer, maar ze gaan er vanuit dat je via het aso netwerk van alles op de hoogte bent. Is toch niet normaal..?

Als wij sollicitanten krijgen, worden ze eerst door Google gefilterd. IS eigenlijk ook niet goed.

Al die shit, wat je ook waar neer plempt, kan en zal tegen je gebruikt worden op de meest onzinnige momenten. Dus als je niet altijd even goed let op wat je waar neer zet zou je jezelf nog wel eens in de vingers kunnen snije. En ik ben zo iemand die nog wel eens rare opmerkingen maakt over rare soort drugs of over stront ofzo...

Heb ook alleen nog www.youtube.com/minoelec

VerTWITTERT.. ;-P

Ik heb 2 maandjes geleden ook alles eruit gedaan. Kots zooi. Er was ergens 'n feesje, en daar zou ik draaien. Nou was dat afgelast. Dat stond uitgebreid op facefuck. Ik dus nix van mee gekregen... lekker is dat. Mensen mailen of bellen niet meer, maar ze gaan er vanuit dat je via het aso netwerk van alles op de hoogte bent. Is toch niet normaal..?

Als wij sollicitanten krijgen, worden ze eerst door Google gefilterd. IS eigenlijk ook niet goed.

Al die shit, wat je ook waar neer plempt, kan en zal tegen je gebruikt worden op de meest onzinnige momenten. Dus als je niet altijd even goed let op wat je waar neer zet zou je jezelf nog wel eens in de vingers kunnen snije. En ik ben zo iemand die nog wel eens rare opmerkingen maakt over rare soort drugs of over stront ofzo...

Heb ook alleen nog www.youtube.com/minoelec

OMG... Je maakte wel een punt! Precies dezelfde gebeurtenissen heb ik ook meegemaakt, vooral "...[mensen] gaan er vanuit dat je via het aso netwerk van alles op de hoogte bent".

Communicatiemiddelen worden steeds meer een overvloed van informatie(zenders), maar als het geen wederkerigheid terugkomt, dan houd het op.

Zelfs vrienden die in 'n grappig onder onsje op facefuck zaten, en ik ging me ermee bemoeien... vooral enorme droge humor... m'n post weg halen, en dan vervolgens 'n mailtje sturen: Of ik da niet meer wou doen.. z'n collega's zaten er ook bij." Fuck of dan, met je social networking.

En vooral dat twitter moeten ze begraven. Ieder concert staat rechts van me langs de lichttafel 'n trosje 3voor12 recensie mongolen te twitteren...

Als ik ga videostreamen stuur ik een berichtje via twitter zodat mensen in kunnen tunen :).
Verder doe ik er geen fuck mee, lees wel een hoop onzin van degenen die ik volg.

Wat ik soms wel triest vind is mensen op twitter die filosofisch uit de hoek proberen te komen met zogenaamde diepe kreten die klinken als slogans van derderangs reclamebureautjes :D

-C-

De laatste keer dat ik in een stiltecoupe zat, was deze royaal gevuld met een groep luidruchtige Limburgers die zo verbaasd waren dat ze buiten de provincie waren en in een voertuig zaten dat sneller ging dan een boerenkar, dat ze de hele weg hebben lopen gillen van de pret.

hihi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back