Ik zat net te kijken op google, maar ik kwam er niet uit, hoop dat de gamma dat heeft. dan haal ik 6 vierkante meter(zo groot is het schuurtje dus.....) en dan plak ik de isolatie er weer voor..
Ik laat er 1 synth staan(als het echt goed is geisoleerd, en dus ook met dat vochtwerende spul) word waarschijnlijk de DX-7 dan, Of(tenzij terug van Mike) de Juno.
Bedankt Zoid, het gaat goed komen, ik ga morgen naar de Gamma/Karwei en daar de vochtdempende meuk halen en ik hoop echt dat hij zo snel mogelijk klaar is.
zeker in een vochtige schuur is dampremmende folie zeker nodig. vocht hoopt zich anders op in de isolatiemateriaal, gaat broeien, gaat vervolgens ook in je muren zitten en dat krijg je er niet meer uit. geloof me, schimmelende muren zijn de pest.
Zoals gezegd, morgen ga ik de dampremmende folie kopen, moet wel eerst weer alle isolatie er weer uit, en daar voor in de plaats de folie, maar ik vraag me af...
de tengerlatten(zo heet dat toch?) zijn al geplaatst, Is het dan niet verschrikkelijk lastig om het er tussen te krijgen?
Dampremmende folie heb ik niet gehaald, ik heb niet echt heel veel haast met de schuur, maar wil hem wel voor de zomer klaar hebben(nog een kleine 2 maandjes)..
Stel je voor dat je ook daadwerkelijk eens wat zou doen met de goedbedoelde adviezen hier. Die heb je immers niet nodig want, je hebt het allemaal lekker voorbereid.
Je pleurt zonder na te denken wat op de muur. Vervolgens vraag je of je het goed doet en als dan blijkt dat dat niet zo is, doe je er vervolgens niks mee.
Vraag het dan gewoon niet en vermoei ons niet met zo'n topic. Ach, waarom reageer ik ook....
Waar blijven de foto's, want we zijn natuurlijk wel allemaal reuze benieuwd naar dat schuurtje van je.
Dampremmende folie heb ik niet gehaald, ik heb niet echt heel veel haast met de schuur, maar wil hem wel voor de zomer klaar hebben(nog een kleine 2 maandjes)..
Ik weet niet hoelang jij er over doet, maar folie aanbrengen kost geen 2 maanden tijd hoor. Je vern##kt echt je muziekhok hoor als er eenmaal vocht in zit. Je kent toch wel iemand die je erbij kan helpen?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.