Bedankt Zoid, het gaat goed komen, ik ga morgen naar de Gamma/Karwei en daar de vochtdempende meuk halen en ik hoop echt dat hij zo snel mogelijk klaar is.
Dampremmende folie heb ik niet gehaald, ik heb niet echt heel veel haast met de schuur, maar wil hem wel voor de zomer klaar hebben(nog een kleine 2 maandjes)..
Haha, zal zich in de tussentijd bedacht hebben neem ik aan.
Als ik de adviezen lees, zou ik gewoon de tijd nemen om het ineens goed aan te pakken, want anders loop je straks achter de feiten aan.
Ik wacht nu al bijna 3 jaar met de bouw van het schuurtje, en ik wil hem natuurlijk zo snel mogelijk afhebben, maar ik kan pas verder met bouwen als mijn geld er weer op staat, en zoals dat nu vordert denk ik dat ik over een kleine 2 maanden pas kan zeggen dat hij echt af is.
Ik wuif ze niet weg
Ik doe genoeg met de tips, maar ik doe het rustig aan, als er gezegd word bijvoorbeeld, je moet een sequencer, een mixer, een goede geluidskaart, en vochtdempend isolatie!
Je bedoelt t ook vast allemaal erg goed, daarom vind ik het ook vervelend als zoveel mensen je enorm afkraken.. Alleen je moet beseffen dat je dat zelf wel behoorlijk in de hand werkt met je gedrag hier op t forum..
Soms zijn je posts erg dom.. nutteloos.. en je krijgt continu dezelfde antwoorden, omdat je dezelfde vragen stelt.. Je post continu nieuwe dingen op t forum die meestal echt nergens op slaan.. en eerlijk gezegd denk ik dat het sommige mensen de strot uitkomt, en dat is best logisch nog ook!
Denk nou es na voor je een post doet.. Is het nodig.. kan je er zelf niet heel makkelijk even achterkomen.. Het is niet altijd nodig om aandacht te vragen.. Je kan ook gerespecteerd worden als je zelf dingen oplost.. en alleen dingen post die er toe doen..
Elke thread van jou wordt een enorme discussie van 5 pagina's en niemand neemt je daardoor serieus.. Je wordt een karikatuur van jezelf..
Dus probeer nou gewoon es wat op de achtergrond te blijven, geef af en toe je mening.. Post eens een track (van jezelf, niet die irritante covers verdikkeme!!) nadat je er zelf echt tevreden mee bent.. Vis niet naar complimentjes over je spel, want ook al kan je spelen.. Je muziek zuigt echt nog kleine japanse sushi piemeltjes..
Je bedoelt t ook vast allemaal erg goed, daarom vind ik het ook vervelend als zoveel mensen je enorm afkraken.. Alleen je moet beseffen dat je dat zelf wel behoorlijk in de hand werkt met je gedrag hier op t forum..
Soms zijn je posts erg dom.. nutteloos.. en je krijgt continu dezelfde antwoorden, omdat je dezelfde vragen stelt.. Je post continu nieuwe dingen op t forum die meestal echt nergens op slaan.. en eerlijk gezegd denk ik dat het sommige mensen de strot uitkomt, en dat is best logisch nog ook!
Denk nou es na voor je een post doet.. Is het nodig.. kan je er zelf niet heel makkelijk even achterkomen.. Het is niet altijd nodig om aandacht te vragen.. Je kan ook gerespecteerd worden als je zelf dingen oplost.. en alleen dingen post die er toe doen..
Elke thread van jou wordt een enorme discussie van 5 pagina's en niemand neemt je daardoor serieus.. Je wordt een karikatuur van jezelf..
Dus probeer nou gewoon es wat op de achtergrond te blijven, geef af en toe je mening.. Post eens een track (van jezelf, niet die irritante covers verdikkeme!!) nadat je er zelf echt tevreden mee bent.. Vis niet naar complimentjes over je spel, want ook al kan je spelen.. Je muziek zuigt echt nog kleine japanse sushi piemeltjes..
mja ach....weet je...ik moet er wel om lachen...iedereen die zo uithaalt naar Tyros...
Jeetje wat is virtuele leven dan klote zeg ...je hoeft niet te reageren, je hoeft niet te klikken, je kan Tyros zelfs op je negeerlijst zetten zodat je hem niet meer ziet....ik bedoel als je het echt zo stom vind dan ga je toch lekker iets leuks doen...buiten een bloem plukken, je studio in, koffie zetten, whatever .....ik snap niet zo goed waarom iedereen graag zijn "zegje" wil doen...
Als echt niemand op tyros zijn posts reageert omdat iedereen hem of heeft genegeerd of omdat iedereen wijs is geworden en niet als een internetsletje op elk nieuw bericht wat maar binnenkomt op een dag gaat reageren...dan denk ik dat ie het zelf ook wel snapt...
of simpel gezegd:
Als je dan toch graag op Tyros wil reageren....reageer dan ontopic
Toen ik bij je was om de Juno-60 op te halen heb ik je een heel belangrijk advies gegeven: Blijf zoveel mogelijk op de achtergrond.
Hoe meer je op het internet gooit des te meer er tegen je gebruikt kan worden.
Vooral in jouw geval. Je bent telkens bezig van alles op het forum te zetten zonder na te denken.
Je geloofwaardigheid (Of althans dat wat er nog van over is) gaat volledig naar de knoppen.
Het maakt mij niet uit maar jouw toekomst hangt af van dat wat je in het verleden gedaan hebt.
Een kameraad van me is een baan misgelopen bij de recherche omdat hij iets toch wel erg doms gepost had op een forum. Dat heeft hem zijn toekomst gekost.
Blijf nou gewoon lekker doen wat je leuk vind en ga niet gelijk achter de PC zitten en de hele wereld laten weten hoe en wat.
Niet echt professioneel.
Ik denk dat veel mensen het zien als forumvervuiling.
Veel mensen vinden jou de clown van het forum.
Laat nou eens zien wat je er aan kunt doen.
Uit het gesprek wat ik met je had blijkt duidelijk dat je best serieus met bepaalde zaken kunt omgaan.
Je hebt duidelijk laten zien dat je anders kunt dan wat je nu presteerd op het forum.
Kom op man, een behoorlijk aantal mensen op het forum lachen je uit. Dat is wat heel anders dan toe-lachen.
Stap eens uit het middelpunt van de belangstelling en vraag gewoon af en toe iets als je ergens niet uitkomt. Daarvoor hoeft niemand zich te schamen.
Het synthforum is een professioneel forum. Als je een serieus probleem hebt zul je daar zeker weten een serieus antwoord op krijgen.
Laat niet steeds weten wat je aan het doen bent en wat je nog gaat doen.
Wij willen gewoon lekker met synths en de hele problematiek daaromheen bezig zijn.
toch apart dat er ook veel mensen op dit "professionele forum" als een stel pubers reageren op een, voor iemand anders, serieuze vraag. Een serieuze vraag ligt aan het referentiekader van de vraagsteller. Niet van de be-antwoorders.
Ik ben heel blij dat ik tips krijg, en ik doe er absoluut wat mee, het is niet zo dat julie moeten denken dat ik niks doe met de tips, want dat doe ik absoluut wel.... dat is juist beter voor mij.... en voor andere.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.