piracy en de muziekindustrie,. de cijfers!

Waarvoor heb je anders internet.
Zonder gratis downloaden zou ik geen internet betalen.

Waarvoor heb je anders internet.
Zonder gratis downloaden zou ik geen internet betalen.

Mischien omdat je wat informatie wil opzoeken, je email wilt checken of heel mischien wel chatten met familieleden in het buitenland... kan zo nog wel ff doorgaan hoop dat jezelf snapt hoe raar het is om zon opmerking te maken terwijl je dus dat berichtje upload. :P

Mischien omdat je wat informatie wil opzoeken, je email wilt checken of heel mischien wel chatten met familieleden in het buitenland... kan zo nog wel ff doorgaan hoop dat jezelf snapt hoe raar het is om zon opmerking te maken terwijl je dus dat berichtje upload. :P

Of om de nieuwste update van je DAW van de site van de fabrikant (!;)) te downloaden

want de grote hoge boze duistere geld heersers kunnen niet eeuwig winst blijven maken over de rug van mother nature...

T gaat ze anders al heel wat eeuwen aardig goed af,..
Denk dat als iedereen kaput is,. dat juist hun cluppie het er dan nog steeds vrolijk van neemt!

T gaat ze anders al heel wat eeuwen aardig goed af,..
Denk dat als iedereen kaput is,. dat juist hun cluppie het er dan nog steeds vrolijk van neemt!
als wij allemaal kaput zijn zijn hun het ook... die lui kunnen niet zonder ons...

maar ff weer back on topic... ik heb een korg monotron nagemaakt in de vorm van een softsynth...
OOOH HOOO nu heeft korg ineens 100 monotrons minder verkocht 8D :bekdicht: :dubbel:
de gemiddelde lullo schreef:
jaaaa maar 6, jouw'n softsynth klinkt ook langer niet als de echte
een MP3 ook niet zoals de CD :D

Laatst gewijzigd:
just the shrieks from the old rich

Attachments

• d.bowie Cygnet Committee.pdf
    30,6 KB · Bekeken: 104
Uiteindelijk is alles energie en daarmee hetzelfde.......maar ja, hoe ver wil je doorredeneren...

Back