Betere avatars!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Oh oh, het is frikadel en niet friKandel. En voor degenen die vandaag nog zin hebben in eentje zal ik een verhelderende uitleg plaatsen van de ingrediënten van de frikadel:

hahaha er zit niet eens rundvlees in een frikadel ;)

heb ik op klokhuis gezien... het enige afval vlees wat er in zit zijn restjes kip van de botten gescraapt na het fileren.
die oren en uiers zitten in het kattenvoer :)

Nee hoor, hier in Brababant (waar dat ding tenslotte is uitgevonden) heet dat gewoon een frikaNdel. Ook de samenstelling klopt niet. Het is voornamelijk kippeafval wat er in vermalen zit, en geloof me, want een maat van me werkt bij Habek en die weet altijd zo smakelijk te vertellen wat er in die dingen zit. Overigens zijn de van Lieshout dellen het lekkerst.

lekker om het over die kippen te hebben.. wie weet wat ze met die geslachte kippen doen van gisteren.. ook in de nieuwste frikandellen?:D

Damn, als het zo niet lukt jullie eetlust te bederven dan maar zo. Aanschouw pindasausversie :D :D :D

Attachments

• jakkesdel.jpg
    jakkesdel.jpg
    7,3 KB · Bekeken: 71
Damn, als het zo niet lukt jullie eetlust te bederven dan maar zo. Aanschouw pindasausversie :D :D :D

Euhm, is dat voor of na?

he...bah.... ;)

Ik krijg in eens trek!!! :D

Meneer... 1 kroket alstublieft!

Absoluut niet zelf gemaakt. Als ik ze zou moeten maken komen ze nog lelijker op tafel...

Beckers frikaNdellen roeleren de frietpan uit !

Origineel geplaatst door krz
Beckers frikaNdellen roeleren de frietpan uit !

Idd, lekkers ... van Beckers :P

Maar, ook een mooie Avatar vond ik die van OnAcid (tijdje terug dan), zo'n Moogtopje ...

Misschien moet ik ook maar eens iets gaan verzinnen als Avatar, lijkt me wel iets voor een regenachtige dag.

Origineel geplaatst door omiel
Nee hoor, hier in Brababant (waar dat ding tenslotte is uitgevonden) heet dat gewoon een frikaNdel. Ook de samenstelling klopt niet. Het is voornamelijk kippeafval wat er in vermalen zit, en geloof me, want een maat van me werkt bij Habek en die weet altijd zo smakelijk te vertellen wat er in die dingen zit. Overigens zijn de van Lieshout dellen het lekkerst.
Omiel heeft zeker gelijk wat het eerste betreft. Mijn zusje werkt bij de kwaliteitsafdeling van Habek en die weet wat erin zit en hoort.. En de dellen van Habek zijn echt het lekkerst, maar dat is persoonlijk.

Ik wil trouwens mensen voor de rechter slepen die constant zeggen dat er uiers in frikandellen zitten. Ik word daar stront ziek van. Ik snap niet dat het nog mogelijk is in deze tijd om een product zo negatief in het nieuws te brengen. Het is gewoon inkomstenderving. Ik ga toch ook niet zeggen dat appelfris vol met pis zit. Het is gewoon niet waar. Alleen groen linkensende vegetariers geloven dat... Opbokken, ga maar naar belgie of duitsland, daar hebben ze geen frikaNdellen.

p.s. Jullie hebben het misschien al door. Johnny kun je op de kast krijgen door de volgende drie dingen aan te vallen... Simmons, Bier en Frikandellen.

Origineel geplaatst door Hover

Maar, ook een mooie Avatar vond ik die van OnAcid (tijdje terug dan), zo'n Moogtopje ...

Dank je, misschien moet ik die maar weer in ere herstellen. :)
Ik ben 'de Hulk' toch alweer zat...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ga toch ook niet zeggen dat appelfris vol met pis zit. Het is gewoon niet waar. Alleen groen linkensende vegetariers geloven dat...

Maar in Sinasappelsap zit wel bietenpulp... :{

Origineel geplaatst door krz
Maar in Sinasappelsap zit wel bietenpulp... :{
Check die Vitamine C pilletjes van het merk ROTER eens.... Staat op de voorkant: "voedingssupplement met citroensmaak"
Ingredienten, niets met citroenaroma, maar sinasappelaroma.... vaag.... Maar wel lekker!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Check die Vitamine C pilletjes van het merk ROTER eens.... Staat op de voorkant: "voedingssupplement met citroensmaak"
Ingredienten, niets met citroenaroma, maar sinasappelaroma.... vaag.... Maar wel lekker!

He, is dat geen plagiaat? Volgens mij heeft Toon de Zwart een nummer met dezelfde naam ;)

Overigens wel grappig die ingredienten, laatst nog een gevulde koek (dat hebben we helaas niet in Vlaanderen) gegeten. Staat er op de verpakking o.a. E313 - een autosnelweg ...wel lekker overigens :D

Origineel geplaatst door Hover
He, is dat geen plagiaat? Volgens mij heeft Toon de Zwart een nummer met dezelfde naam ;)

Overigens wel grappig die ingredienten, laatst nog een gevulde koek (dat hebben we helaas niet in Vlaanderen)
gegeten. Staat er op de verpakking o.a. E313 - een autosnelweg ...wel lekker overigens :D
Beter! Een oplettende kijker! Je moet je nummers toch een naampje geven..

Maar een E313.. das helemaal toppie! :)

p.s. Wat is de lelijkste avatar allertijden? Waarschijnlijk gaat die met het woord dictator erin wel winnen... Echt lelijk.. Maar goed. Das natuurlijk smaak.

Nog een minuut of 10 en dan zit ik eraan! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back