De grote 00's thread

Ali G show met Sasha Baron Cohen is van voor 2000, de bruno en borat show zijn van erna.

..valt wel op dat kls op wat "dubieuze" mannen zoekt ;)

Ok, vrouwen dan:
attachment.php

Attachments

• jocelyn.jpg
    jocelyn.jpg
    71,6 KB · Bekeken: 150
WTF?! wat zijn dat dan voor gedrochten? :r
Ali G show met Sasha Baron Cohen is van voor 2000, de bruno en borat show zijn van erna.
Buyaka! I is here to tell you dat da Ali G Indahouse movie is after 2000... aaaaight?!
on top of dat; da first serie was aired in 2000 on Channel 4 in da UK... BO! :mega:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Da_Ali_G_Show_episodes

maar genoeg over Ali Gay, Boor Rat en Bruino... let's 00's!

Laatst gewijzigd:
0.jpg

Ik vind hier dus niets aan maar ja, het hoort bij de 00's

Maar de kapsels zijn uit de 80's

2001.jpg

MKZ

Nu ook in menselijke vorm

20091023230615_mexicaanse_griep.jpg

2002
Balkenende president
Person_Balkenende_Ogen.jpg

Na aftreden (hopelijk een dezer dagen) mag Balkenende voor het internationale gerechtshof komen vanwege o.a.': ''illegale oorlog in irak''

balkenende_joker.jpg

Laatst gewijzigd:
Schaap Dolly overlijd in 2006
Stier Herman overlijd in 2004

En de LHC is klaar in 2008! en weer stuk en weer klaar en weer stuk en weer klaar :D
Maar het is natuurlijk grenswetenschap.

ik denk niet dat ze met die paar lullige miljoenen van de tabaktax de staatsschuld kunnen afbetalen

ik denk niet dat ze met die paar lullige miljoenen van de tabaktax de staatsschuld kunnen afbetalen
mensen leven dan langer en dus... tsja... ouderen moeten ook langer doorpokkelen... en het rookverbod zorgt tevens voor een sociale afbraak...

Laatst gewijzigd:
lang leven is juist duur, het beste is om direct na je 65e de pijp uit te gaan

2008:

Sichuan earthquake

overigens werden er vreemde fenomenen in de lucht gezien niet lang voordat doctor bibber langs kwam...
en niet alleen China maar ze zijn tevens gesignaleerd boven Chili en Haiti :maffia:

en deze hadden we ook nog; de spiraal boven Noorwegen:

norway-spiral.jpg

Back