is je muziek wel eens ergens voor gebruikt? en hoe dan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja ik ga een ander beroep kiezen dan muziek ... ik heb wel kruiwagens hier en daar maar ik ben "camera shy " en ik heb podiumvrees...hou niet van vliegtuigreizen....en ik hou niet van een aggenda. ( dus ja ik kom helemaal nergens in de wereld met mn profdingetjes )

ik ben al een half jaar ander werk aan het zoeken ( in de trent van ghostwriters-stuff )

maar dat vroeg ik helemaal niet.....?!

ow oeps sorry ha ha ha wat was je vraag ook alweer?

ja dat zie je bij veel muzikanten : dat alleen optreden nog voor cash zorgt..( bijv armin ) ..dus ja met mijn podiumvrees enz enz ja dan kies ik voor een ander beroep....

Ik heb wel eens dat ik in de ochtend wakker wordt en dan denk, hmm ik begin de dag met een dikke spliff. Na 15 minuten begint het effect dan op te komen en begint er zich in mijn brein er van alles af te spelen. Ik zie wonderlijke voorstellingen en hoor de mooiste muziek. Zoals velen weten is dat het effect van de marihuana die ik 15 minuten eerder tot mij genomen heb door middel van vuur en rook.

Soms gebeurt het wel eens dat ik dan in mijn schommelstoel zit te dagdromen over hoe het zou zijn als ik super beroemd zou zijn en al die mafketels van TMF persoonlijk zou kennen. Ik zie mijzelf al helemaal achter Britneys dikke reet aan rennen om maar een blik van haar bevallige borstpartij op te pikken. Op het moment dat ze er achter komt dat ik alleen maar geïnteresseerd ben in haar prontigheid zal ze zichzelf gewillig aan mij geven.

Oh wat zal ik deze mierzoete heuvels van geluk tot mij nemen tot ik geen pap meer kan zeggen.

Wat is dagdromen toch fijn

nee incorrect heb ik nooit gezegd : een tijd lang kreeg ik elke dag een mailtje van Sky Fereira uit amerika en die kent dus brintney spears persoonlijk ....was wel leuke tijd alleen ze is opeens spoorloos ( helemaal verdwenen op heel internet : niemand hoort nog wat van haar )

sky fereira? ja das wel leuk we hebben allebij de zelfde hobby : het verzamelen van film-scores en soundtracks van filmklassiekers
Toch een beetje appart, die filmpjes met 17 jarige Emma Watson, en contact met de ook al 17 jarige Sky Ferreira? Zal wel aan mij liggen, ben nog jong :P
Wel aardige weirde liedjes op je myspace btw :)

ha ja ik ben ook bijna een opa maar heel mn leven muzikant..... veel veertigers in mn leven zijn gesetled hey? hebben geen tijd meer door vrouw thuis en baby.... ook mensen overlijden ....

op internet kom ik vaak in contact met twintigers ...ja die staan nog open vaak voor nieuwe contacten....durfen ook een gokje te wagen...

sky ferira die is spoorloos : stond een jaar lang op mn yahooh....maar zij kwam naar mij en ik niet naar haar...

mijn plaat wordt wel s op teknofeestjes gedraaid.. zelden (want het is geen tekno, maar soort IDM met rare beats, maar als ik m hoor wordt ik er heel erg blij van..
fijn om te weten dat iemand mijn muziek de moeite waard vind :)
en we hebben de plaat gerepressed.. zie hier:
Dosis decibel 001

(DDB01 - psycholab - usurpator 12" vinyl)

..dus ja met mijn podiumvrees enz enz ja dan kies ik voor een ander beroep....

ik zit je spees even te tjekken maar ik zou de kwaliteit van je muziek misschien ook als reden zien voor het kiezen van een ander beroep. ik vraag me sterk af of je zonder podiumvrees een boterham zou kunnen verdienen met die shizzl.
laten we wel realistisch blijven

ha fsoez

ha ha zet dan ook even je eigen myspace erbij onder het motto van "en zo hoort muziek te klinken"... ja ps ik maak winkelwagentjes muziek dat weet ik ook ha ha

ontopic : ja ik zit op 1001 forums...in nederland en engeland en america....... en bemoei me met van alles : architectuur en kunst en muziek en politiek....zodoende komen er veel mensen op mijn pad : zo ook op een dag kreeg ik een mailtje van de bazin van man bijt hond : of ik gefilmd wilden worden met als onderwerp mijn persoon.....( weltesverstaan de dorpsgek ala donchui chotte )

helaas : het vooruitzicht van 1 000 000 kijkers dat spreekt me wel aan alleen ik word zenuwachtig als er zo een busje voor mijn deur staat van hilversum..... dus ik heb dus bedankt....echter ja zonder publiek loopt mijn muziek niet : dus ja ik zit te denken aan een cariere-move

ja mn muziek is een beetje gebakken lucht.... daar is wel een markt voor maar zonder promotie op een of andere manier krijg je geen "hype" ofzo rondom je muziek... nu ja stap ik over op plan B

Laatst gewijzigd:
carriere move?

put.jpeg

dan is dit wel wat voor je?

:koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back