Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Veel blahblahblah, maar je post zelf niets.boring... misschien niet voor de huidige puisten maar wel velen die de authentieke syntpop periode hebben gemaakt...

Tuurlijk wel, maar de nadruk mag er gewoon niet op liggen.echte synthpop heeft in elk geval NIET :
gitaar
basgitaar
drumstel
overige akoestische instrumenten
Tuurlijk wel, maar de nadruk mag er gewoon niet op liggen.
Kruisbestuivingen zijn meestal al bezig van voor een genre z'n naam gekregen heeft. Discussies over "echt" en "niet echt" zijn zelden interessant buiten het schoolplein.
Geef mij maar de echte muziek van de eerste oermens danechte *blabla* van nu *blabla*
(dan kan er niemand zeggen dat het voorgaande echter of beter is
)Ik vind de meeste (nieuwe) dingen in dit topic maar niks.)
Geef mij maar de echte muziek van de eerste oermens dan(dan kan er niemand zeggen dat het voorgaande echter of beter is
)

Ik ben niet zo'n nostalgisch persoontis dat uwen schermafbeelding van Front is he, ik vergeef het u![]()

(en de meeste van de hedendaagse Duitse lichting EBM-bands vind ik allemaal maar te dezelfde Nitzer Ebb klonen)maar ik denk dat de voorbeelden van de TS meer electropop genoemd kunnen worden..
pop met electronische invloeden maar zeker niet volledig met synths gemaakt zoals pure synthpop
Inderdaad. En Nitzer Ebb en Front Line Assemby ook niet.front 242 is zeker geen synthpop...