Liefhebbers nieuwe synthpop?

+1. Het is mij ook iets te blij, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. Wel gaaf dat synthpop weer populairder wordt.
hehe daar izzi weer, "vreet vom jupiter"... een quasi doorsnee frifole novelty maar omdat er synths in zaten zag men het toen door de vingers want dat was poppy, groovy ende trendy nutuulk en allemaal vooral gespitst op de jeugd...

Ik vind Hurts van de moderne synthpop acts wel erg leuk, maar dat had ik misschien al gezegd. Inmiddels hebben ze 2 CDs uit (Hurts en Exile), en beiden zijn een aangename collectie van bombastische 80s stijl synthpop met een knipoog naar de groten uit die tijd, waaronder persoonlijk favorieten Tears for Fears.

Goede live-act ook, ik heb ze een jaar of 2 geleden in Dusseldorf gezien en eind dit jaar heb ik kaartjes voor hun optreden in Vredenburg Utrecht.

Toevallig net een nieuwe video uitgekomen vandaag:

Laatst gewijzigd:
Ik vind Hurts van de moderne synthpop acts wel erg leuk, maar dat had ik misschien al gezegd. Inmiddels hebben ze 2 CDs uit (Hurts en Exile), en beiden zijn een aangename collectie van bombastische 80s stijl synthpop met een knipoog naar de groten uit die tijd, waaronder persoonlijk favorieten Tears for Fears.

Goede live-act ook, ik heb ze een jaar of 2 geleden in Dusseldorf gezien en eind dit jaar heb ik kaartjes voor hun optreden in Vredenburg Utrecht.

Toevallig net een nieuwe video uitgekomen vandaag:
Hurts - Somebody To Die For - YouTube

Voor een deel, mee eens, maar het is mij iets te zoet; dan haak ik meteen af :maffia:

Ja, er komen ook wel akelig veel hele jonge meisjes op af moet ik eerlijk bekennen.

ai wat een irritante muziek en nog irritantere clips... :r

smaken verschillen zo zie je maar weer :)

We hebben al genoeg met je "doorzettingsvermogende" klagerij. In bijna alle threads heb je wat te zeggen en zit je te janken, ga maar lekker iets productiefs doen.

Wat irriteer je aan deze muziek? Los van de smaak, een goede argument formuleren. Anders lees dit even gerust en denk voor jezelf, je hoef niet te reageren, post wat je wel leuk vindt als inspiratiebron. Delen en groeien.

laatste nummer is wel goed , vin ik .
kritiek: net wat lang en een electrische gitaar( geluid ) erbij had het net iets meer gemaakt.
( is het dan nog wel echte synthpop ? )
maar lekker hoor, gelukkig maar
synthpop is alive

Ja hoor, als je er maar een bak galm achter zet :D Depeche Mode is ook niet vies van gitaren trouwens.

ik hoop altijd dat gruizige analoge 80s klankkarakter van de originele synthpop te vinden in synthpop, maar de zogenaamde synthpop van nu klinkt allemaal veel te gepolijst en te perfect erg jammer

Back