komt helemaal goed cool-TOrigineel geplaatst door Cool-T
Wacht ik zal eens kijken of ik Uberhaubt beats kan maken
Zal eens snel wat in elkaar zetten en bassio dan wil ik weer zo'n mooi dis van jou![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
komt helemaal goed cool-TOrigineel geplaatst door Cool-T
Wacht ik zal eens kijken of ik Uberhaubt beats kan maken
Zal eens snel wat in elkaar zetten en bassio dan wil ik weer zo'n mooi dis van jou![]()
Ik vind het ook een beetje suf hoe die 16 jarige Omer wordt afgezeken.Origineel geplaatst door Arv
Sorry hoor maar ik vind wel dat het merendeel zeer kinderachtig reageert.
Maarja, dit is meer een kaaskoppen/synth nerds/house forum, dus als je dan de bad ass ghetto pimp gaat uithangen kan je dit verwachten.Origineel geplaatst door j0ris
Ik vind het ook een beetje suf hoe die 16 jarige Omer wordt afgezeken.
Hip hop van nu is ook mijn ding niet, maar er worden echt slechtere tracks op dit forum gepost dan zijn beats hoor.
En het taaltje vind ik juist wel grappig, ben ook een grote Ali G fanMaarja, dit is meer een kaaskoppen/synth nerds/house forum, dus als je dan de bad ass ghetto pimp gaat uithangen kan je dit verwachten.

Origineel geplaatst door fjoesz
ach lul op. als je een grote muil hebt moet je niet raar staan te kijken als je er een terug krijgt
@jOris: dat gelul heeft echt weinig met Ali G te maken hoor
en "kaaskoppen/synth nerds/house forum".. spreek voor jezelf
als je een grote muil hebt en je kan t waarmaken, dan okee.
maar laat iedereen alsjeblieft effe de mogelijkheid om deze badass op zn plek te zetten.. heeft ie later ook nog wat aan
Origineel geplaatst door j0ris
Ik vind het ook een beetje suf hoe die 16 jarige Omer wordt afgezeken.
Maarja, dit is meer een kaaskoppen/synth nerds/house forum, dus als je dan de bad ass ghetto pimp gaat uithangen kan je dit verwachten.
). Door hard werken (studeren) ga je dan over kennis beschikken. Die kennis is toepasbaar in de praktijk. Op die manier krijg je meer eigenwaarde. Een synoniem voor eigenwaarde is zelfrespect. Als je voor jezelf eerlijk respect hebt, hebben andere mensen dat ook voor jou en jij voor mensen die net zo bezig zijn. Daar hoef je helemaal geen grote bek voor te hebben.( Hoewel het dan nóg leuker is om een grote bek te hebben
)
Origineel geplaatst door bassio
sorry , kon het niet laten .
nu kap ik .

Dat "tof praten" hoort gewoon bij hip hop... (en een jochie van 16 zijn). Ik kan daar wel om lachen. En ik hou wel van mensen die me laten lachen... bedoeld of onbedoeld. In het geval van onbedoeld is het alleen niet slim om ze hard uit te gaan lachen, want dan is het meestal snel uit met de pret!Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Wie is hij om zo tof te gaan praten?

moet elke keer lachen als ik naar jouw tracks luister. 
: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=57037