Alex Omega
a.k.a Brainthief
mja, booka shade zit er echt zo'n beetje tussenin precies, ze hebben idd weer de goeie weg gevonden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar dat heb ik dus ook met bepaalde soorten hardcore e.d. Wanneer er ear piercing bitcrusher stuff aan te pas komt en de puntige 10Khz regeert, dan haak ik af. Ik ben meer van de smooth vloeibare sounds, die je als een warm bad pakken.
Tja, dat viel me ook op. Als het al geen veredelde euro house is, is het toch vooral veel spul uit de hoogtijdagen, begin 80, begin 90 en begin 2000. Misschien dat 2010 ook weer een fijn begin kan zijn. Ik moet bekennen, ik heb ook wel weer zin om weer 'ns wat in die richting te doen.
Ik moet zeggen dat ik alle Dopplereffekt klonen die ik nog wel eens voorbij hoor komen de laatste tijd meestal maar gewoon laat liggen. Dat voegt ook niks meer toe. Maar ik vond de wat meer funky platen van Comtron weer wel ontzettend goed.
ik vind de disco van tegenwoordig ook wel erg fijn..

Das gewoon house man... is nix electro aan. Mijn mening dan dus.
Voor mij is electro vooral iets waar 'n gebroken beat in zit, en dus geen 4 X 4.
En het moet vooral niet plat gemastered, en enorm in de loudness zijn. Maar dat is weer 'n andere draad.
outwork - electro is geen electro, dit is club. Heeft ook op de 538 dance smash gestaan.
Als je echt ''electro'' wilt hebben, dan moet je bijvoorbeeld naar boize noize, justice en bloody beet roots zoeken.
Die komen wel in de buurt bij die 1e track..