Kleurtje voor je MPC!

Ik ben die van Nick Nova aan het zoeken. Nick, kun jij niet wat foto's maken van de jouwe?

Forat is denk ik een van de weinige, zo niet enige die het zo mooi en professioneel kan laten doen. Vooral die mpc3000 kunnen ze zo vet mooi maken. Kijk zelf kun je het natuurlijk ook wel overspuiten, maar hoe los je het probleem met de letters op. Een stickervelletje is nu niet de meest duurzame oplossing... Kost wel een berg duiten btw, die Forat. De mpc4000 hebben ze tegenwoordig ook al mooie houten panelen voor.

Overigens modificeren ze praktisch elke synth. Zolang je maar genoeg geld op zak hebt ;)

Ik wist me te herinneren dat er nog iemand op het forum een MPC in een ander kleurtje had :eureka:

In Mijn studio annex crib kan je de Special Edition MPC van OnAcid aanschouwen.

studiocompleet.jpg

hier staan er overigens nog een paar leuke

Kan aan mij liggen maar ik zie er geen mpc2000xl er tussen staan :confused:

Origineel geplaatst door mario
Kan aan mij liggen maar ik zie er geen mpc2000xl er tussen staan :confused:

Rechtsonder op de foto... De zwarte met flashy toetsen ;)

Over smaak van kleur(enblinden) valt te twisten. Maar die houten planken lijken me maar wat handig tegen butsen.

Wellicht wel stoer om die EX5 maar eens mooi roomwit met houten zijkanten te laten bouwen. :D

Dat roze modelletje is trouwens wel erg typisch hoor. :)

Wat ik nog mis is een uitvoering met hydraulische vering die meestuiterd op de beat. :D

Origineel geplaatst door fuse
Wat ik nog mis is een uitvoering met hydraulische vering die meestuiterd op de beat. :D

En hoe denkt Herr Fuse op deze manier zijn floppy respectievelijk zipschijf heel te houden in het apparaat? :duivels:

Iig ik vind dat customizen van met name de mpc wel erg stoer :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar dit is toch niets nieuws?
ik herinner me dit van een paar jaar geleden op de messe....

Ik denk niet dat ieder forumlid op de Messe geweest is toen. Ik had dit nooit eerder gezien of gelezen in ieder geval. Ziet er goed uit vind ik wel.

Nou ik wist ook wel dat dit niet nieuw is. Maar had het alleen niet op z'on uitgebreide en proffesionele manier gezien!:D

Van houtpanelen tot Airbrush tot verchromen etc.:confused:

Peace...

Tsja het namaken van die ijzeren kast in RVS en dan quasi nochalant slijpen en weer polijsten en coaten lijkt me ook niet echt goedkoop. Maar dat ze die plasticen onderdelen zoals dat gruwlijk lelijke wiel van die MPC4000 niet modden valt me toch wel tegen. Op zo'n minst een mal maken van die knop en dan lichtgevend plastic of zo gebruiken. :)

En bij elke foto met eigenaar eronder zetten : "YO, dit ben ik met mijn ding YO"

Origineel geplaatst door fuse
Tsja het namaken van die ijzeren kast in RVS en dan quasi nochalant slijpen en weer polijsten en coaten lijkt me ook niet echt goedkoop. Maar dat ze die plasticen onderdelen zoals dat gruwlijk lelijke wiel van die MPC4000 niet modden valt me toch wel tegen. Op zo'n minst een mal maken van die knop en dan lichtgevend plastic of zo gebruiken. :)

Gelijk! Ik ben een ex-eigenaar van een mpc-3000 en dat wiel vond ik het fijnst! Heb nu een mpc-4000, en dat wiel is bijna irritant te noemen=(

Peace...

Origineel geplaatst door Mangina
Gelijk! Ik ben een ex-eigenaar van een mpc-3000 en dat wiel vond ik het fijnst! Heb nu een mpc-4000, en dat wiel is bijna irritant te noemen=(

Peace...

Ja, voor die 3400E kon een mooi draaiwiel er niet meer bij.

Special edition MPC's

Special edition MPC's

Tsja, ik was op zoek naar een MPC en iemand boodt deze aan voor een 'normale' prijs. Dus waarom niet.
Wat wel handig is (als je zou optreden ;)), is dat de pads lichtgeven in het donker.

mpcse_top_sm.jpg

Back