Kleurtje voor je MPC!

Ha luitjes,

Kan iemand mij in de goede richting sturen:

Het leek mij wel wat om de voor en zijpanelen van mijn MPC4k te vervangen door een mooi soort hout... ik ben zelf wel handig dus ga ik hier lekker een hobby actie van maken... weet iemand waar ik bijv. notenhout, olijfhout of bijvoorbeeld beuken etc. etc. kan krijgen (kopen dan)... ?

cheers,

Nicolas

Hmm, in R'dam weet ik niet. In het centrum van Dordrecht zat geloof ik een houtzaakje. Als er in R'dam geen zit (lijkt me wat stug eerlijk gezegd, wil ik wel even kijken of hij er nog zit en wat info vragen voor je. Kan jij me later weer helpen met de zijkantjes en het voorstuk van de mpc4000 zodra ik hem een keer heb gehaald :D

Want dat ie komt is zeker. Vraag is alleen wanneer heheh...

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Hmm, in R'dam weet ik niet. In het centrum van Dordrecht zat geloof ik een houtzaakje. Als er in R'dam geen zit (lijkt me wat stug eerlijk gezegd, wil ik wel even kijken of hij er nog zit en wat info vragen voor je. Kan jij me later weer helpen met de zijkantjes en het voorstuk van de mpc4000 zodra ik hem een keer heb gehaald :D

Want dat ie komt is zeker. Vraag is alleen wanneer heheh...

Deal Muff ! Ik laat zowiezo wel weten of het is gelukt ;) En als het nog cool er uitziet.... post ik hier op dit forum wel een pic of 2 8)

cheers!

Echt vet!

Chroom..

Wel geen MPC maar toch..

Attachments

• mpctjes.jpg
    mpctjes.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 62
In de categorie Pimp my Synth.

Bah... Leuk voor in het uitstalraam van een synthwinkel of zo, kunnen ze die 'special edition' per opbod verkopen (misschien nog een idee om geld in te zamelen voor het goede doel).

Als je zoiets thuis hebt staan moet je toch niks anders doen dan poetsen... tenzij je van bepotelde gear houdt misschien. 'k Vind het echt afschuwelijk, die blinkende gear :r

Je sampler 'pimpen' vond ik al vrij sneu. Ik geef m'n geld liever uit aan platen, dat is mijn manier om m'n samplers 'op te voeren'. Als ik tijd heb om met m'n samplers te spelen dan maak ik er liever beats mee dan dat ik ze uit elkaar ga halen om ze over te spuiten. Maar goed, ieder z'n ding, dus doe wat je niet laten kan...

...Maar die gast die die 'special edition' MPCs voor Akai ontworpen heeft is echt compleet van de pot gerukt. Muziek maken is leuk, maar het moet geen pijn doen. En zeker niet aan m'n ogen.

...
...
...

...Smaken verschillen natuurlijk...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Echt vet!

Chroom..

Wel geen MPC maar toch..

Ja, hij is dan ook "op maat" gemaakt :D

Back