Moderatie nieuwsforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dus het feit dat er hier ook mensen vertoeven die apparatuur beroepsmatig nodig hebben en op deze manier nieuws wordt onthouden vinden jullie geen sterk argument?

En ja ik leid aan een BB complex...zie het overal om me heen gebeuren en dat het RLT4 klapvee het niet in de gaten heeft is gewoon door gebrek aan intelligentie.:D

het is jouw gebrek aan intelligentie dat je niet ziet dat de wereld niet alleen om jou draait
dat BB gevoel komt daar ook vandaan
pure grootheidswaanzin
mooi
kunnen we nu weer muziek maken?

het is jouw gebrek aan intelligentie dat je niet ziet dat de wereld niet alleen om jou draait
dat BB gevoel komt daar ook vandaan
pure grootheidswaanzin
mooi
kunnen we nu weer muziek maken?

O.......k....... :doei: Wasda nou weer voor een persoonlijke kutopmerking???:? Kent nie anders opvatten...... ken jij mij ofzow? Nee dus hou dan je ongezouten mening ff lekker voor je....:Z

Je kan natuurlijk ook als je een 'nieuwsbericht' hebt deze in de categorie 'Hardware' plaatsen en dan in de topic titel zetten :

[NIEUWS] - Fijn nieuw kastje uitgekomen..blabla etc..

Ook al is dat beside the point uiteraard, maar ik zou me er niet te druk om maken, in ieder geval er zijn belangrijkere dingen dan de voorpagina van SF.. :D

mja, misschien wat vijandig verwoord idd, excuus
maar dat gezeik altijd als er iets van iemand niet geplaatst wordt..of wordt weggehaald
daarna worden er argumenten bijgehaald om het gevoel van gepasseerd zijn te rechtvaardigen
dan is t net of de grondbeginselen van de democratie ter discussie staan
zo erg is t toch allemaal niet

maar dat gezeik altijd als er iets van iemand niet geplaatst wordt..of wordt weggehaald
daarna worden er argumenten bijgehaald om het gevoel van gepasseerd zijn te rechtvaardigen

Gij mot niet zo mauwe

Je kan natuurlijk ook als je een 'nieuwsbericht' hebt deze in de categorie 'Hardware' plaatsen en dan in de topic titel zetten :

[NIEUWS] - Fijn nieuw kastje uitgekomen..blabla etc..

Ook al is dat beside the point uiteraard, maar ik zou me er niet te druk om maken, in ieder geval er zijn belangrijkere dingen dan de voorpagina van SF.. :D

Als hij hem nou in de categorie te koop te ruil plaatst komt ie toch ook gewoon op de voorpagina?!

:mega:

Bericht door een moderator:
De "bottom line" is dat leden absoluut een mening mogen hebben maar zij zeker het beleid niet bepalen. Het feedback forum wordt absoluut bekeken en besproken maar veel zaken komen nogal over als ergens tegenaan schoppen puur om het schoppen.

Feit is dat iedereen nu eenmaal andere specifieke interesses heeft en niet alles op de voorpagina terecht kan komen. Het samenstellen van een mooi verzorgde nieuwspost maakt de kans op plaatsing aanzienlijk groter, daarin speelt een synthforum lid zelf dus een hele grote rol.
Een post met een linkje naar een ander forum zonder verdere informatie of plaatje heeft dus een kleinere kans om op de voorpagina te komen. In sommige gevallen zal een nieuws moderator tijd investeren om een post voorpagina waardig te maken, in andere gevallen niet.

Dat heeft dus niets met "nieuws onthouden" te maken maar met raakvlak en voor een groot deel hoe verzorgd de aanvankelijke post is.

Is er een voorpagina?

:o:

Excuus aanvaard...:W en je heb ook wel n beetje gelijk.....

Bericht door een moderator:
De "bottom line" is dat leden absoluut een mening mogen hebben maar zij zeker het beleid niet bepalen. Het feedback forum wordt absoluut bekeken en besproken maar veel zaken komen nogal over als ergens tegenaan schoppen puur om het schoppen.

Dat is niet wat ik hier probeer te doen, ik probeer iets ter discussie te stellen...

Feit is dat iedereen nu eenmaal andere specifieke interesses heeft en niet alles op de voorpagina terecht kan komen. Het samenstellen van een mooi verzorgde nieuwspost maakt de kans op plaatsing aanzienlijk groter, daarin speelt een synthforum lid zelf dus een hele grote rol.
Een post met een linkje naar een ander forum zonder verdere informatie of plaatje heeft dus een kleinere kans om op de voorpagina te komen. In sommige gevallen zal een nieuws moderator tijd investeren om een post voorpagina waardig te maken, in andere gevallen niet.

Heb je de eerste post in deze thread wel gelezen? En heb je toevallig ook het nieuwsbericht bekeken in de BLA thread? Ik probeer een nieuwsbericht altijd te voorzien van een plaatje (dit plaatje heb ik zelfs nog bewerkt op mijn computer door er overbodige info af te knippen), links naar verkooppunten, prijs en specificaties.....ga mij nu ajb niet vertellen hoe ik een nieuws bericht moet schrijven ik heb er in het verleden al menige gedaan namelijk.......dan onderschat je me....beetje jammer.

Dat heeft dus niets met "nieuws onthouden" te maken maar met raakvlak en voor een groot deel hoe verzorgd de aanvankelijke post is.

Zie bovenstaande...en sinds wanneer heeft een compressor geen raakvlak met wat wij hier doen op het forum. Staat er zelfs 1 op de voorpagina die dus niet nieuw is maar echt al een tijd te verkrijgbaar is.:Z

@Boelie035: Nieuws item over de Elektron Octatrack was destijds al gepost door Divi, het heeft wat weinig zin om 2 posts met hetzelfde bericht te posten en de eerste poster zal dan normaal gesproken doorkomen.
Dat je daarom direct besluit geen nieuws meer te posten is jammer.

@RSB: Ik reageer maar niet, die opmerking over knokken tegen de bierkaai is volledig wederzijds mr. anti software! ;)

@sunny pedaal Reclame van de voorpagina is even geen optie. Het forum draait helaas niet gratis en dus zullen ergens wat van de kosten gedekt moeten worden.

@Dender, je leest wat je wilt lezen om je zaak te ondersteunen. Ik denk dat de aanvankelijke PB die je hebt gekregen voldoende heeft uitgelegd waarom het nieuwsitem niet is geplaats. Tijdens een beurs komt nu eenmaal ook niet elk nieuw product op de voorpagina.

@Dender, je leest wat je wilt lezen om je zaak te ondersteunen. Ik denk dat de aanvankelijke PB die je hebt gekregen voldoende heeft uitgelegd waarom het nieuwsitem niet is geplaats. Tijdens een beurs komt nu eenmaal ook niet elk nieuw product op de voorpagina.

Das niet waar....ik lees wat jij schrijft.....misschien vat ik het dan te persoonlijk op....kan. Maar ik heb er moeite voor gedaan om een nieuwsbericht te schrijven, met plaatje en verdere info.....het is een NIEUW product dus nieuwswaardig en heeft zeker RAAKVLAK aangezien er op de voorpagina een compressor staat die al maanden uit is en WEL als nieuws wordt gezien. Is dat dan niet een beetje krom? Haal die dan weg en vervang hem door dit NIEUWE product.

Misschien kan je zelfs zeggen: DenDer jij vindt het leuk om nieuwsberichten te plaatsen, ik heb je oude posts bekeken en jouw nieuwsberichten zijn in orde en goed verzorgt. Wil je dat misschien doen voor het forum? Misschien zeg ik dan ja.

Zo zou het ook kunnen.:maffia:

@Boelie035: Nieuws item over de Elektron Octatrack was destijds al gepost door Divi, het heeft wat weinig zin om 2 posts met hetzelfde bericht te posten en de eerste poster zal dan normaal gesproken doorkomen.
Dat je daarom direct besluit geen nieuws meer te posten is jammer.
.

Dat wist ik niet, had ik zelf misschien eerst de search moeten gebruiken. Tis alleen jammer dat ik geen berichtje terug kreeg, that's all :)
Verder niets meer dan lof voor dit mooie forum hoor, leer hier elke dag weer dingen!

@BRZ, lol.., vond die nieuwe toch iets minder.., hij komt zo boos en verbittert over..

@DenDer: Er was dus op zeker nog een discussie mogelijk om het artikel alsnog te plaatsten mits dit was opgenomen met de bewuste nieuws moderator. Aangezien dit direct publiekelijk in de feedback is gegooid inclusief de PB die je hebt ontvangen gaat dat nu niet meer gebeuren.

Ik wil ook dat je je beseft dat dit soort acties niet gewaardeerd worden. Alle mods (en dus ook de nieuws mods) staan open voor suggesties/commentaar maar als je er meteen een publiekelijke schandpaal van maakt is de mogelijkheid tot overleg direct verdwenen. Als je een PB publiekelijk gaat tonen ondermijn je dit prive berichten systeem en post je zonder toestemming van de afzender een bericht op een publiekelijke toegankelijk subforum.

Ik heb gegrepen dat je de bewuste nieuws moderator in een reactie gelijk hebt gegeven maar daarna toch in het feedback forum bezwaren aan het geven bent. Handel dit de volgende keer gewoon direct met de bewuste persoon af, dan kunnen misverstanden als deze voorkomen worden zonder dit soort discussies achteraf.

Is er een voorpagina?

:o:

Exactly my thought..... ik sla die pagina over sindsdat er links op de voorpagina stonden waardoor je ineens weer uitgelogd was. Lang leve het forum

Verder vind ik dat er te veel gezeurd wordt, er zijn niet voor niets moderatoren. Discussie over moderatoren kan in een PeejBeej richting de beheerder, voor het geval een mod. zich écht niet gedraagt.

plugins en software...ik heb toen ook ff in me adresbalk gekeken of ik niet per ongeluk op het softsynthforum was belandt.:gaap:
mja... een synth plugin staat heel wat dichter bij de essentie van SF dan een compressor bijv.

een 'synth' in de pure sense of the word is niet een bak met een paar witte en zwarte reepjes plastic netjes naast elkaar gerangschikt met een paar van die ronde tonnetjes waar je aan kan draaien of rechhoekige streepjes waar je aan kan trekken of drukken en nog een rijtje van die vierkante drukdinkies maar wat binnen in zit; hetgeen de klank opwekt... dat andere is slechts kast en controls...

ready.

@DenDer: Er was dus op zeker nog een discussie mogelijk om het artikel alsnog te plaatsten mits dit was opgenomen met de bewuste nieuws moderator. Aangezien dit direct publiekelijk in de feedback is gegooid inclusief de PB die je hebt ontvangen gaat dat nu niet meer gebeuren.

Ik wil ook dat je je beseft dat dit soort acties niet gewaardeerd worden. Alle mods (en dus ook de nieuws mods) staan open voor suggesties/commentaar maar als je er meteen een publiekelijke schandpaal van maakt is de mogelijkheid tot overleg direct verdwenen. Als je een PB publiekelijk gaat tonen ondermijn je dit prive berichten systeem en post je zonder toestemming van de afzender een bericht op een publiekelijke toegankelijk subforum.

Ik heb gegrepen dat je de bewuste nieuws moderator in een reactie gelijk hebt gegeven maar daarna toch in het feedback forum bezwaren aan het geven bent. Handel dit de volgende keer gewoon direct met de bewuste persoon af, dan kunnen misverstanden als deze voorkomen worden zonder dit soort discussies achteraf.

Gooi deze draad maar dicht. Op dit soort kleinerende kinderachtige reacties zit ik niet te wachten.:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back