plaatjes draaien

Origineel geplaatst door olafmol
mmmm..ik denk dat we wat verschillende termen gebruiken..ik vindt dj sneak geen vocale house..dat is echt filter-disco/cutup house...dat is idd prima om echt mee te freaken en mee los te gaan..... als ik vocale house zeg bedoel ik meer dingen van bv blaze, mateo&matos, kerri chandler, dennis ferrer, MAW, knee deep, matthias heilbronn etc. misschien moet ik dat dan eigenlijk US garage noemen...echt dingen die uit de disco en gospel komen....

ik denk dat we hetzelfde bedoelen..maar techno en die harde house varianten zijn gewoon niet (meer) mijn ding....ben gewoon een saaie ouwe lul ;)

zijn we het over 1 ding zeker eens.. jij bent een ouwe en saaie lul..
WAHAHA geintjjuuuh..

gozer, ik draaide vroeger mad techno, ben dat ook zat.. vind er geen ruk meer aan behalve om een dave clarke ofzo te zien draaien, verder vind ik het saai saai en saai.. dus ik volg je voetstappen richting het ouwe saaie lullenschap

ach je kan 't ook bij je slaapkamer houden, kun je ook genieten van 't plaatjes draaien :)

ik ben zelf iets te verlegen voor een dj denk ik, als ik voor publiek moet draaien sta ik daar met trillende handjes en vermaak ik me totaal niet...als ik op me slaapkamer draai en draai een lekkere mix dan geeft dat gewoon een goed gevoel :)

Origineel geplaatst door Nightstorm
ach je kan 't ook bij je slaapkamer houden, kun je ook genieten van 't plaatjes draaien :)

ik ben zelf iets te verlegen voor een dj denk ik, als ik voor publiek moet draaien sta ik daar met trillende handjes en vermaak ik me totaal niet...als ik op me slaapkamer draai en draai een lekkere mix dan geeft dat gewoon een goed gevoel :)

dat is nou een echte dj.. iemand die draait omdat ie het gewoon dope vindt om zijn ding te doen!
je zou gewoon eens 10 x voor publiek moeten draaien achter elkaar.. dan krijg je de smaak ook te pakken en zie je de reacties van je publiek.. motiveert heel erg om meer je eigen ding te doen! onderscheidt je van de mainstream :D

Origineel geplaatst door djsirjamez
dat is nou een echte dj.. iemand die draait omdat ie het gewoon dope vindt om zijn ding te doen!
je zou gewoon eens 10 x voor publiek moeten draaien achter elkaar.. dan krijg je de smaak ook te pakken en zie je de reacties van je publiek.. motiveert heel erg om meer je eigen ding te doen! onderscheidt je van de mainstream :D
ach, ik vermaak me voorlopig meer als iemand anders staat te draaien :) misschien, als ik straks het idee heb dat ik daadwerkelijk wat toe te voegen heb als dj dat ik me dan wat meer aan het draaien voor publiek ga wijden..maar voorlopig ken ik mijn plek en die is gewoon op me slaapkamer (en af en toe feestjes bij bekenden enzo...heeeel af en toe)

Back