Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee dat je 6 keer dezelfde synthvoice hebt die allen een zeer groot parameterbereik hebben betekent juist dat je heeeeel veel mogelijke geluiden hebt en dat is juist een kracht van deze machine. je kunt er dus ook basses, leads, fx, pads en wat nog meer mee maken.
synth makers hebben hier allang wat op gevonden en ook op de davesmith bak zal wel een handige programmeerfunctie zitten hiervoor.
zoals dat je slechts kleine veranderingen (finetuning) hebt als je een pot gewoon draait maar dat je grotere sprongen krijgt als je een shift knop erbij ingedrukt houdt. dat is maar een van de mogelijkheden om daar mee om te gaan.
die hebben daar echt wel over nagedacht. ik zou het niet meteen afschrijven zonder dat het ding op de markt is of iemand er een paar uur mee heeft kunnen werken...

Dat houd dus in zodra U een klein beetje aan een knopje draait, er al een ander geluidje klinkt.
Wat kan een Tempest wat een Spectralis niet kan? Die pads (a la MPC) en ribbons zijn wel handig maar volgens mij kan een Spectralis voor de rest hetzelfde of meer (sowieso meer voices en wel sampling). Of zie ik dat verkeerd?
Ik vertel gewoon de realieteit, vul me aan als ik iets vergeet of verkeerd heb, dank U.
je hebt realiteit verkeerd geschreven..........en je vergeet dat je poep praat.....
Drie Keer Hoera! Een nieuwe analoge drummachine !
In geen 2000 jaar dat ik die ga kopen...
Betaal ik voor disco lampjes?
Verder heb ik kunnen concluderen uit het filmpje op youtube :
De geluidjes hebben dezelfde opbouw.
U kunt dus van alle geluidjes elk geluidje maken, als dit zo is, heb je dus meerdere malen hetzelfde geluidje :
BassDrum : zelfde geluid dan SnareDrum, alleen je moet hem zelf finetunen dat het een bassdrum of snaredrum word, of tom of whatever.
Dat is 1 ding wat me erg tegenstaat samen met de prijs en alle lampjes.
Wedden dat dave shit zelf geeneens muziek ermee maakt, dat ie hem puur voor de verkoop heeft gemaakt!
Het klinkt vast heel vet in het youtube filmpje, alleen zolang je hem zelf niet hebt kunnen testen kun je daar niets over zeggen,
mischien is het het digitale gedeelte wel wat zo vet klinkt.
Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience.
Sorry maar dat is toch juist krachtig? Ik neem aan dat je iets van drumsynthese weet en dat juist drumgeluiden bijzonder dicht bij elkaar liggen wat betreft synthese, waarom zou je daar restricties gaan inbouwen? Omdat een TR909 dat heeft?