Even een programmer op de markt brengen en je hebt weer een knoppen bak. We gaaf lijkt me dat...en PG8000 of zoiets, met heel veel knopjes.......kennen ze ook weer 1000 euro voor vragen.
Zit de touchscreen er dan op voor jan-xxx dan ofzo ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even een programmer op de markt brengen en je hebt weer een knoppen bak. We gaaf lijkt me dat...en PG8000 of zoiets, met heel veel knopjes.......kennen ze ook weer 1000 euro voor vragen.

In tegenstelling tot wat ik eerder schreef blijk je geen 9 GAIA's tot je beschikking te hebben maar 10
Op de percussion layer kan je ook gewoon synth sounds laden. 30 1 osc synths gelayerd dus, dat klinkt best dik
Hier een korte impressie:

Ik denk dat hij ook niet bedoeld is als recreatie maar als opvolger op het vlak van concept van een "beer van een performance synth". Dat de vorige een analoge synth was is op zich niet relevant voor dat concept, maar slechts een middel om het te bereiken. En dat ze de styling een knipoog naar de 8 hebben gegeven...daarmee zitten ze ook maar in het rijtje van zowat elke automobielfabrikant.

Ik heb de mijne inmiddels staan. De factory presets die er in zitten zijn niet zo geweldig helaas. Daar moet je hem ook zeker niet op beoordelen als je er op gaat spelen. Maar deze demo laat wel horen wat er uit te halen valt. De VA engine is lekker hoor 
Voor die deze clip nog niet gezien hebben, de mogelijkheden zijn werkelijk fantastisch.
Als je dit niet mooi vindt.....ja wat moet ik daar dan nog op zeggen hahaha
old analoge sounds en 'echte' geluiden in overvloed, wooooowie
Roland Jupiter-80 - Live-Demo und Workshop [Teil 2] - YouTube