Synthnl
Synthesizer Deuntjesmaker
Mijn Jupiter 8 klink op 1 layer droog zonder effecten ook (naar kont
) Edit.... Nergens naar...
) Edit.... Nergens naar...
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) Edit.... Nergens naar...ja met dikke patches op elkaar stapelen en een lading effecten krijg je natuurlijk ook dit soort dikke geluiden..zo bijzonder is dat niet..
ik heb een v synth 2.0 gehad met ook die over-the-top presets en dat ging me snel vervelen..
ben juist benieuwd hoe 1 patch droog klinkt zonder effecten met 1 osc door 1 filter

Juno 60 of 106 voor 500 euro plus, sorry maar dat is het gewoon niet waard toch?
maar ach het is wat een gek ervoor geef he? Ik zal er nooit meer als 200 aan besteden, maar ach wie ben ik 
Heb een tijdje terug op de 80 gespeelt en vond hem erg lekker klinken, voelde ook goed aan voor wat het waard is. Had een stukke beter gevoel bij de 80 dan bij de kronos.
Wat ik niet begrijp bass... waarom ben je altijd zo nukkig over dit soort dingen? Kan dat het niet je ding is, maar het is geen slecht apperaat, ook niet in vergelijk met een juppie 8. Misschien gewoon is je voor oordelen aan de kant zetten, en is een middag echt met die 80 gaan pielen ipv hem gelijk maar af te doen![]()
Echt een ideaal instrument voor het podium.![]()

Ja die prijzen voor die junosmaar ach het is wat een gek ervoor geef he? Ik zal er nooit meer als 200 aan besteden, maar ach wie ben ik
![]()
ik had laatst zo'n D50 aangeschaft, heb hem 2 weken gehad en door verkocht, hij viel mij zo tegen.
Je hoeft ook niet echt meer te kunnen spelen, beetje feeling voor muziek en je komt een heel eind.
En dan gewoon lekker wat goede synths naar een mengpaneel brengen met wat effectunitsen een multitrack recorder erbij en muziek maken.

Ik zie de logica daar niet zo van in.ja met dikke patches op elkaar stapelen en een lading effecten krijg je natuurlijk ook dit soort dikke geluiden..zo bijzonder is dat niet..
ben juist benieuwd hoe 1 patch droog klinkt zonder effecten met 1 osc door 1 filter
Ik zie de logica daar niet zo van in.
Als een automerk met een nieuwe wagen op de markt komt die cruisecontrol heeft, superstabilsatie, en weet ik veel wat nog meer waardoor hij rijdt alsof je over de weg zweeft dan ga je toch ook niet zeggen dat je wilt weten hoe hij rijdt zonder schokdempers, stuurbekrachtiging enz?