Tom 32
Gepokt en gemazeld
watje! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

als een patch al 4 tones moet hebben om een beetje goed te klinken is het gewoon een JV1080 dus...
plaats eens een mp3 van 1 tone/partial zonder effecten ben benieuwd hoe dat klinkt
daar is die weerIk vond een JV1080 te goedkoop. Als het maar duur is is het goed, dus dan kom je al snel op een Jupiter 80 uit...
shit dan moet ik allemaal spullen van bang en olufsen kopen 
Een patch kan uit 4 tones bestaan, en je hebt dan 4x upper, 4x lower, 4x solo en 4 perc; das 16 voices per toets als je ze allemaal vier tones in hun layer hebben, Dan heb je wel eens kans op wat notestealing idd
als een patch al 4 tones moet hebben om een beetje goed te klinken is het gewoon een JV1080 dus...
plaats eens een mp3 van 1 tone/partial zonder effecten ben benieuwd hoe dat klinkt
Ik vind je werkelijk hilarisch.
Synth met veel mogelijkheden a la JP80: pffff, laat maar eens horen hoe dat klinkt als je maar een fractie van zijn mogelijkheden gebruikt.
Synth met weinig mogelijkheden a la Voyager Old Skool: beperkt, niet spannend...
Wat wil je nu eigenlijk. Behalve negatief zijn.

zelfde wat iedereen wil denk ik, zoveel mogelijk mogelijkheden en variatie in het maken van nieuwe klanken voor je geld...
shit dan moet ik allemaal spullen van bang en olufsen kopen
![]()
Zolang die mogelijkheden en variatie maar geen layering en fx inhouden om één of andere reden...
.

Als ik 2 sounds stapel met verschillende timbre en envelopes en dat klinkt goed, wat is dan het probleem?
Ik vind het zelfs erg comfortabel om zo sounds te maken die ik wil hebben..

ik heb een korg 700s en die klink super vol en dik,maxikorg selling point is gewoon dat je het dubbel zo dik hebt hoor,niet om dat hij dik klinkt door layering.