tr-808

Heheh. Maar effe, nothing beats the 808! Je kan um samplen, maar da is het toch net niet vind ik. De ene is de andere ook niet, dat heeft ook zo z'n charmes.

Als ik moet kiezen tussen mens en 808.. Wat zeker is dat de 808 veeel meer inputs/outputs heeft :W

Feit is gewoon dat 808/909 kick EN groove nog steeds de basis is voor electro en techno. Modern of niet.

SCHOP!

Nou was er afgelopen weekend voor Jeff Mills 'n 909 gehuurd in Doornroosje. Dus ik m'n 808 maar eens mee genomen.... die 909 kick was niet echt meer aanwezig toen de 808 er overheen wandelde.

Maar de toms van de 909... die hebben wel lol samen met die van de 808.

liever een 808 dan een 909, maar voor een normale prijs van 800 euro ofzo..
met mn procussion heb ik toch een redelijke 808 kit kunnen maken :)

de toms van de 909 klinken als kartonnen dozen waar je op mept

Mooi hoe ieder topic over de 808/909/303 weer uitmondt in een discussie.. De mensen die er één of meerdere hebben (gehad) zijn helemaal overtuigd van de sound en de rest vindt dit maar onzin... Laat mensen gewoon in hun waarde, we worden het toch nooit eens met elkaar!

Al zijn die prijzen wel echt te gek! Vruuuuuuger werden bijvoorbeeld 303's weggegeven voor niets omdat ze niet konden slijten!

ik vind dat iedereen die jonger is dan 40 sowieso geen mening moet hebben over vroegah en de urban legends over de TB & TR's in stand moeten houden. :D de overleveringen en sentiment zijn exclusief voorbehouden aan ons 40+ers die er wel waren in die tijd :D

jonkies geniet gewoon van de oude doos, maar laat het sentiment ff acherwege... :D

Mooi hoe ieder topic over de 808/909/303 weer uitmondt in een discussie..

Vruuuuuuger werden bijvoorbeeld 303's weggegeven voor niets omdat ze niet konden slijten!

Daar is 'n forum nogal eens voor. Om de discussieren over het een of ander ;)

En vruuuuuuuger ja... als ik die Prof. Barabas eens tegen kom met z'n tijdmachine...

professor-barabas.jpg

ik vind dat iedereen die jonger is dan 40 sowieso geen mening moet hebben over vroegah en de urban legends over de TB & TR's in stand moeten houden. :D de overleveringen en sentiment zijn exclusief voorbehouden aan ons 40+ers die er wel waren in die tijd :D

jonkies geniet gewoon van de oude doos, maar laat het sentiment ff acherwege... :D

Ouwe lul :D

Mijn vriendin is bijna 40.. geniet ook van haar doos, maar gelukkig vind jij ze nog net niet oud 8o)

m'n vrouw is ook 4 jaar jonger maar een 30+ doos is i.d.d. nog goed te doen, ook na een zwangerschap :D

m'n vrouw is ook 4 jaar jonger maar een 30+ doos is i.d.d. nog goed te doen, ook na een zwangerschap :D

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op....

Ze zijn er bijden via de pens uit getrokken. Dus de doos waarvan wij spreken is ongerept gebleven :D

Nou maar weer on-topic over dozen met minimaal 16 step knopjes.

voor de in the Doos Phreaks dan :) Drumazon (909) & Nepheton (808) x64 zijn eindelijk uit!

Back