domste opmerking over synths

of ga een keer draaien
lekker experimenteel of zoiets...
of verschillende fases van hetzelfde nummer , iets waar je heel lang aan gewerkt hebt.
een keer of 40 , lijkt me voldoende duidelijk :D
kijken of hij dat waardeert

hehe ja zou ik kunnen doen, of 2,5 uur met het zelfde loopje blijven kloten, ben ik er voortaan gelijk vanaf. Maar nee, was even in een zeik modus, 't valt wel mee maar kan me er zeker aan irriteren. Hij weet natuurlijk ook wel het verschil als het er op aan komt.
Maar echt platen draaien zou ik trouwen sook wel willen leren, super cool, maar is er nooit echt van gekomen nog..

De opmerking dat je op een synthesizer of keyboard niet zelf hoeft te spelen, zou ergernissen kunnen opleveren. Maar het heeft mij veel handel opgeleverd. Als je op de Demo-knop drukt, krijg je inderdaad meteen een lawine aan muziek over je heen. Maar na een tijdje heeft men dat muziekje wel gehoord en komt men erachter dat het uiteindelijk de bedoeling is dat je zelf gaat spelen. Dat komt er dan niet van en dan wordt het apparaat weer ingeruild...

Mijn vrouw had weer een mooie opmerking:
"Wanneer ga je nu eens wat mengpanelen verkopen"

Dit betekend met andere woorden dat ze vind dat het geld beter aan haar besteed had kunnen worden. Vanaf heden moet je dus oppassen en om haar gerust te stellen zul je zeker één mengpaneel moeten verkopen. Maar een paar schoenen cadeau geven doet ook wonderen. 8o)

Dit betekend met andere woorden dat ze vind dat het geld beter aan haar besteed had kunnen worden. Vanaf heden moet je dus oppassen en om haar gerust te stellen zul je zeker één mengpaneel moeten verkopen. Maar een paar schoenen cadeau geven doet ook wonderen. 8o)

of een paar verkopen en een hele dure ervoor in de plaats....
het gaat om de aantallen / aandacht,
de soort/merk/kwaliteit/prijs is geen onderwerp wat veel interesse behoeft

Tja een gast ooit bij onze toenmalige band in de studio deed voorkomen dat hij wel elke synth had gezien...maar op gegeven moment zette we hem achter een DX100 en bleef errug stil...
Hij zocht zich helemaal het leplazerus, ging zelfs bedenkelijk over zijn kin wrijven..toen we hem vroegen van joh ging je nou nog wat spielen of niet???
Ja ja..zou ik wel willen hoor maar ik kan nergens de Auto Accompiment vinden....het bier kwam bij ons van het lachen door de neus weer naar buiten.
Hij pakte heel stilletjes zijn jas en vertrok als een fluisterwind uit ons studiootje..
Van muziek maken is niet veel meer gekomen die avond.

een hond, wel goed voor zorgen, en weg zijn al je zorgen...

"Waarom zoveel synths? Je kan toch ook alles met één synthesizer doen?"

.. Wil jij altijd maar één dezelfde smaak ijs?

"Waarom zoveel geld gooien tegen die drum machine?

.. Omdat ie dik is

"Dat gaat toch ook op de computer?"

..*negeer-modus*

M'n favoriet: Een vriend van me vorige week:

.."Kun je zo van die ruimtegeluiden maken?"

vrouw bouncen

vrouw bouncen

"Waarom zoveel synths? Je kan toch ook alles met één synthesizer doen?"
.. Waarom zoveel paar schoenen?

"Waarom zoveel geld gooien tegen die drum machine?
.. probeer eens je schoenen door te verkopen voor de inkoopprijs...

"Dat gaat toch ook op de computer?"
.. je kan toch ook op kaplaarzen lopen?

M'n favoriet: Een vriend van me vorige week:
.."Kun je zo van die ruimtegeluiden maken?"
.. ..in de ruimte is toch geen geluid?

:D

Recent en écht waar, over mijn bescheiden setup met slechts drie klavieren boven malkander en een paar 19"-moduletjes:

"Ey, dat lijkt wel een spaceshuttle zo, met al die knoppies. Hoe werkt het?"

"...als een spaceshuttle. En dat leg je ook niet in 5 minuten uit, toch?"

Back