Muziek4um

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ron@CPB

Nieuwkomer
Ik wil graag even reclame maken voor het Muziek4um op http://www.cyberpopbureau.nl/muziek4um/

Het Muziek4um is hét forum voor bands, artiesten, muzikanten, muzieksite's en andere mensen in de muziekbranche om zich te promoten en om te discussiëren over muziek, nieuws te melden en aankondigingen te doen. Natuurlijk kunnen de muziekliefhebbers ook mee discussiëren.

Check it out :):)

net even gekeken :) heb geschrokken op alt f4 geduwd toen ik onder het kopje virus niet een muziek maar een internet probleem op mijn schermpje kreeg..... ;)

Ik lees het muziek4um nu ook regelmatig. Maar dat durf ik hier niet meer te zeggen na de negatieve reacties 8o)

Orgineel geplaatst door bikkel
Ik heb gekeken, en ik vond het niet erg synthesizergericht.
Ach...met een synthesizer maak je muziek en daar gaat het over op het Muziek4um :)

Orgineel geplaatst door Roel
:confused: :confused: :confused:
die snap ik even niet
Volgens Bikkel is het de site niet synthesizergericht, dat klopt! Maar met een synthesizer maak je muziek en het forum is wel muziekgericht dus staat het toch een beetje met elkaar in verband :)

Oh ja het was ook niet als negatief bedoeld, alleen vond ik het meer gericht op de traditionele muzikant om het zo te zeggen.

Ik denk dat veel mensen die daar zitten hier zich ook niet thuis voelen en vice versa, omdat de klemtoon anders ligt.

denk het ook wel..
er zitten hier ook mensen die van oscillatoren, frequentie modulatie, filtertechnieken etc houden.. dat is toch meer de elektro-kant van de zaak... daar heeft een non-elektro-muzikant weinig mee denk ik zow

Dank!! :)

Ik denk dat Het Synthforum zeker een uitkomst is voor een hoop mensen in Nederland, en ik hoop dat het Muziek4um dat ook mag zijn/worden.

Orgineel geplaatst door bambamstudio
Ik denk het wel.

En ik heb ook meet tijd nu, dus als je op je forum weer wat hulp kan gebruiken dan laat dat maar ff weten....

Je bent natuurlijk altijd welkom om het forum te vullen met tips, adviezen en andere waardevolle posts :)

Orgineel geplaatst door bambamstudio
ga ik zeker doen!

en als je nog een mod. kunt gebruiken kun je ook op mijn hulp rekenen.
We werken momenteel met 2 mods waarvan ik er zelf 1 ben ;);) en MrJones onze belg is echt top!! Als het wat drukker gaat worden en we wat meer mods nodig hebben zal ik zeker weer aan je denken!! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back