Help een autistische jongen aan een synthesizer

LOL op bovenstaande (en mijn MP3 spelert valt spontaan op de grond...buh!)

nou, monotron is aangekomen zie ik net bij thuiskomst, hardstikke mooi! Moet morgen werken dus dan neem ik 'm voor hem mee :okdan:
Kijken hoe snel mijn collega naar mij toekomt om me te bedanken voor 'die tering herrie' hahahaha :D
Ga d'r vast wel minstens 1 over horen hehe ach je moet wat over hebben voor je werk!
Ik ga nog even door de thread bladeren voor wat leuke uitspraken van mensen :halleluja
sik

ff namen+leuke boodschap pm-en voor op het pakje

ff namen+leuke boodschap pm-en voor op het pakje

Oja, zouden de mensen die geld hebben gedoneerd ook even hun naam kunnen pm-en (en, als je iets leuks weet te zeggen, dat erbij) zodat ik die op het pakje kan zetten? (anders maak ik wel een 'naam' van jullie alias :P)
sik

en mensen die hun synths naar de maan willen helpen moeten ff contact opnemen met nico2K want die weet er alles van :D

Voor de duidelijkheid: ik zie met vrees in de ogen hoe ANDEREN soms met elektronica omgaan. Zelf hou ik me ver van slooptechnieken als daar zijnde een hele printplaat in de contactspray dopen of op goed geluk snoeihard uitblazen van de hele zaak.

Iets te vaak lasrobots enzo moeten onderhouden om dat soort moppen uit te halen. Perslucht en contactspray zitten in mijn arsenaal, maar niet zomaar alles en overal toe te passen. Net zoals je aan tafel ook het juiste gereedschap voor het juiste eten moet gebruiken. Wat niet wil zeggen dat ik nooit iets met mijn handen eet. Perfect toegelaten bij ribbetjes, maar ietwat degoutant bij spaghetti. Zegt ze. :D

@topicstarter: het is voor degenen die gestort hebben en nu gevraagd wordt voor een leuk tekstje misschien interessant om een beetje een richtlijn te krijgen qua taalniveau? Is er geen beperking qua taal of moet men het op leeftijdsniveau .... houden?

zijn taalniveau is behoorlijk hoog en anders leggen we de woorden wel uit.
Niet al te lange zinnen of lappen tekst Lijkt me handig, tis maar een kleine oppervlakte dat doosje XD
En mocht er ergens een probleem zijn dan pas ik de zin wel zo aan dat de boodschap intakt blijft. Behalve als de boodschap niet kan natuurlijk, maar dat lijkt me wel goed te komen haha.
Zolang het vrolijk of vriendelijk en aanmoedigend klinkt lijkt er me weinig mis te kunnen gaan..

Ik wilde alleen even zeggen dat ik deze reactie geweldig vind!

wat ne rare thread, eerst was ik beetje kwaad om wille van tp, zo veralgemeend over autisme deed, daarna wel meer uitleg
had zelf wel willen bijleggen maar de draad nu pas gezien
ben zelf autist, hou wel van piepende geluiden, fm etc heb zelf 4 synths en een modular staan en 2 orgels etc
buiten de vele zever in deze draad en het neer kijken op mensen met een lager eq, was het nog ni zo slecht!
hoop dat de jongen wat heeft aan dat speelgoed monotron ding
erwin

groet,

daan

kom die gast volgende week met een monotron-only op Ipod opgenomen ravenummer uit van heb ik je daar. :D Dat zou natuurlijk wel de ultieme "bedankt!" voor de schenkers zijn.

Maar serieus, ik hoop dat hij er veel plezier aan beleeft! En dat de overige begeleiding er niet horendol van wordt. :)

Nou, ik heb m overhandigd hoor.
Helaas had hij vandaag z'n dag niet echt, dus heeft hij m maar 10 seconden in zijn handen gehad en even met de ribboncontroller gespeeld. Hoop dat hij morgen wat beter in zijn vel zit zodat hij wat langer kan tweaken :P Maar aan zijn gezicht af te lezen was hij wel erg blij met het apparaatje en enigzins (in goede zin) verrast door de traploze pitch-verandering. Die vond ie duidelijk erg leuk en mooi :okdan:
Was wel vergeten een minijack kabeltje mee te nemen om te laten zien dat hij ook z'n andere keyboards kan tweaken hiermee, maar dat doe ik morgen dan wel (yeah, heerlijk een vroege dienst morgen om 7 uur :(

Klinkt veelbelovend, ik kan me wel voorstellen:
Korg, snoertjes, veelbelovende blikken
Druk iets in nu (moet schijnbaar)
Ja er komt geluid uit ...
En morgen is het er weer!
:okdan:

Heeft de jongen nou eindelijk zijn synthesizer gekregen??????

Back