Help een autistische jongen aan een synthesizer

mijn bericht was euh... voor iemand anders!

kabeltje bij de monotron zou trouwens wel leuk zijn, das echt freaken:P

aux in, z'n andere keyboardjes er doorheen halen... lachen!

hehe, vandaag kreeg de monotron een glimlach van oor tot oor voor elkaar.
Hij maakte een soort 'saw' geluidje, dus ik dacht, kom, ik pak m erbij, "hey, mister X, zal ik jou eens een keertje gaan nadoen?' Beetje afstellen en ik kwam behoorlijk in de buurt. Die gast helemaal in een deuk. Heerlijk rustige wandeling daarna gehad trouwens :D

trouwens, kun je de headphone ook niet terug lussen naar de aux en zo iets voor elkaar krijgen als met de mopho of doet de speaker het dan niet meer? (was de kabel vergeten.. en bedenk me net..ik kan toch wel gewoon een stereokabeltje gebruiken om een keyboardje erop aan te sluiten? die heb ik nog genoeg liggen, heb alleen nog geen kleine mono kabeltjes (wanneer gebruik je die nou?!?)..

geen idee, er was een verhuizing, ik werkte al iets te veel, nieuwe diensten werden verkeerd ingeroosterd, ik raakte overwerkt en toen ik dat aangaf werd ik ontslagen, $&*%^$$(*&^& teringlijer (dat laatste gaat dus over mijn locatiehoofd).

Serieus, ik heb me de pleuris gewerkt voor die mensen en van de ene op de andere fucking dag kon ik vertrekken stelletje ^&%*^%)&*)%&*lijers Ik begin me echt af te vragen wie er daar eigenlijk werkelijk mentaal gehandicapt is!?!?!?

sorry dat het zo afloopt...ik had echt een hoop willen verbeteren voor die gozer, maar ik heb als invaller geen poot om op te staan... Als ze van me af willen, dan sturen ze me gewoon naar huis,,,

Hij heeft het apparaatje nog steeds en schijnt er nog af en toe mee te spelen. Helaas zijn alle rest-collega's allemaal zwaar a-musicaal en niet bepaald geinteresseerd in de voorruitgang van deze jongen, dus ik betwijfel, om heel eerlijk te zijn, of er nog iets zinnigs mee gedaan wordt... Het is heel triest, en ik zit er zelf behoorlijk mee.. Ik hoop alleen dat mijn ex-collega's mijn begin zullen doorzetten, alhoewel ik daar een hard hoofd in heb...intelligentie is ver te zoeken in de gehandicapten zorg (terwijl het daarentegen heel erg veel problemen zou oplossen)

oftewel, kort gezegd: ik heb mij daar voor iedereen ingezet, dingen voor clienten geregeld en ben gewoon opzij gezet...(^&$^(&$(^zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!

srry het zit behoorlijk diep, het is volledig niet gegaan zoals gehoopt voor mij... maar hij schijnt m nog wel, als hij goed in zijn vel zit, te gebruiken..hoor ik via via

Jezus man, wat een eikels. Als er meer zieke sikken in de gehandicaptenzorg zouden zitten, zou de wereld een stuk betere plek zijn. Big up voor je inzet om die jongen vooruit te helpen!

Sjee, dat is balen zeg, is me zowiezo al vaker op gevallen dat de zorg erg asociaal kan zijn naar het eigen personeel, jij mag wel je best doen voor jouw clienten, maar niemand doet zijn best voor jou.

Sterkte!

Sterkte man. Blijkbaar zijn de mensen die de leiding hebben ook mentaal gehandicapt..
Je hebt in ieder geval die jongen iets nieuws geleerd en hem geintroduceerd in de wereld van geluid!

altijd wel mooi te zien hoe veel mensen de mening van 1 persoon, vanwege de omstandigheden ongetwijfeld ook nog wat verbitterd, klakkeloos aannemen en van alles en iedereen verwensen. en eigenlijk alleen, omdat het om een mede-synthliefhebber gaat. ;) bijzonder fenomeen.

wat natuurlijk niet wil zeggen dat sicksik geen gelijk heeft, maar toch. het viel me op.

maar uiteindelijk ging het niet om sicksik, maar om die jongen met zijn monotron. en misschien gaat dat wel goed ?!

we gaan er ff van uit dat heer SickSik naar eer en geweten zijn post heeft getikt nutuulk...
als je bij alles eerst 3x moet verifieren of het klopt dan is er ook weinig meer aan toch?

iig hebben een boel mensen hun best gedaan voor dat jochie en daar gaat het om,
die positiviteit zal vroeg of laat wel in 1 of andere vorm terug komen...

Ik moet ook zeggen dat ik op die woning wel hele goede, toegewijde collega's had hoor, beter dan ik op andere woningen ben tegen gekomen. Het is alleen zo dat dat locatiehoofd gewoon een ongelofelijke zak is die ditzelfde geintje blijkbaar ook bij 2 andere invallers heeft geflikt dit jaar.. Liep zich naderhand goed te praten bij mijn ex-collega's en clienten dat ik zelf was opgestapt en hun had laten zitten..(wat ik wel al recht gezet heb met hen) De clienten mogen m nu nog minder dan ze al deden :D
Ik heb gelukkig wel binnen niet al te lange tijd werk gevonden op andere woningen op hetzelfde terrein, waar toevallig ook mensen zitten die piano/keyboard kunnen spelen (en deze al hebben staan ;))
sik

Back