geen idee, er was een verhuizing, ik werkte al iets te veel, nieuwe diensten werden verkeerd ingeroosterd, ik raakte overwerkt en toen ik dat aangaf werd ik ontslagen, $&*%^$$(*&^& teringlijer (dat laatste gaat dus over mijn locatiehoofd).
Serieus, ik heb me de pleuris gewerkt voor die mensen en van de ene op de andere fucking dag kon ik vertrekken stelletje ^&%*^%)&*)%&*lijers Ik begin me echt af te vragen wie er daar eigenlijk werkelijk mentaal gehandicapt is!?!?!?
sorry dat het zo afloopt...ik had echt een hoop willen verbeteren voor die gozer, maar ik heb als invaller geen poot om op te staan... Als ze van me af willen, dan sturen ze me gewoon naar huis,,,
Hij heeft het apparaatje nog steeds en schijnt er nog af en toe mee te spelen. Helaas zijn alle rest-collega's allemaal zwaar a-musicaal en niet bepaald geinteresseerd in de voorruitgang van deze jongen, dus ik betwijfel, om heel eerlijk te zijn, of er nog iets zinnigs mee gedaan wordt... Het is heel triest, en ik zit er zelf behoorlijk mee.. Ik hoop alleen dat mijn ex-collega's mijn begin zullen doorzetten, alhoewel ik daar een hard hoofd in heb...intelligentie is ver te zoeken in de gehandicapten zorg (terwijl het daarentegen heel erg veel problemen zou oplossen)
oftewel, kort gezegd: ik heb mij daar voor iedereen ingezet, dingen voor clienten geregeld en ben gewoon opzij gezet...(^&$^(&$(^zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!