Dat deze nog steeds gratis is!!!!!

dombo button...

784408609

Ik had die Molot plugin VEEL eerder moeten gaan testen, want damn, wat een vette plug! Gewoon ziek!

Toevallig had ik net de demo gestart van de de Summit Audio TL100 compressor van Softube.. ben ze wat gaan vergelijken op een lead vocal van een mix waar ik momenteel mee bezig ben, toch iets waar die TL100 erg in zijn element zou moeten zijn. Ik moet echt eerlijk zeggen dat de Molot plugin mijn inziens gewoon minstens net zo goed klinkt! Dat is toch wel een bijzonder prestatie voor een gratis compressor plugin. Maar het mooie is, toen ik Molot op een drum bus zette kwam hij echt helemaal tot leven, wat een heerlijke sound wist hij uit een redelijk droge drum sessie te halen. De manier waarop de room sound tot leven kwam, dit doet zelfs de CLA-76 het schaamrood op de kaken krijgen (ja, plugins hebben ook kaken).

Als Uaudio met deze plugin was gekomen dan hadden ze 'm als hun nieuwe top compressor plugin in de markt gezet en er minstens een prijskaartje van $299 aan gehangen, misschien zelfs wel $349, om 't wat exclusiever te maken. :stupid

Om ff een oude Reply op te volgens, jah als het aan mij licht zijn de dure vsti's de betere.
Die gratis Plugins vind ik meestal niets, mis omdat ik nogal verwent ben kwa vst, maar toch.
Je hoort altijd: Nexus, Hydra, Z3ta, Camel Phat, dus dat kost al zoon 5000.
En het is vast veel meer, dus mijn mening is dat hoe duurder hoe beter (In de meeste gevallen)

Om ff een oude Reply op te volgens, jah als het aan mij licht zijn de dure vsti's de betere.
Die gratis Plugins vind ik meestal niets, mis omdat ik nogal verwent ben kwa vst, maar toch.
En het is vast veel meer, dus mijn mening is dat hoe duurder hoe beter (In de meeste gevallen)

Ja, das jouw mening maar ik vind dat jouw mening niet klopt :D

Hmm, gezien een andere post van je neem ik dit maar met een korreltje zout. Je zegt dan je nog al verwend bent qua vst en dat gratis plugins niets zijn. Dan ga ik er vanuit dat je nogal een hoop illegaal gedownloade plugin's hebt (correct me if i'm wrong).

Mooi om te weten dat er nog zulke mensen rondlopen. Verkopers kunnen heel veel plezier aan jou beleven, dat is een ding wat zeker is.

Molot is gewoon een super goede compressor plugin, ongeacht wat het kost. Om mijn voorbeeld van een paar reacties terug weer even aan te halen: Als Uaudio met deze plugin op de proppen was gekomen, dan hadden ze er doodleuk $299,= voor gevraagd. Jij had het dan vast blind gekocht, want hoe duurder, hoe beter immers!

;)

Als Uaudio met deze plugin op de proppen was gekomen, dan hadden ze er doodleuk $299,= voor gevraagd. Jij had het dan vast blind gedownload en geprezen, want hoe duurder, hoe beter immers!

Fixed.

als men goede oortjes heeft ken men van alle te gekke pluggo's dashen uberalt :dubbel:
muziek is creauzie menne!! en xperiments dat het klettertt!!
thatz were tze Magic startsz! :dubbel:

dat woaren zie, inderdeed, de elfen dus, ze zetten me aan het lachen soms die elfen :dubbel:
met men ambientzounds weeral niet zo voor mij deze plug, maar hopelijk toch een try outje met men volgend idee, lekker kleurtje dan ook nog, past erbij, effe downdretsen deze shiaat :D
:biertje:

Hmm, klinkt best lekker ondanks de basic looks (weet het, looks zegt niets)

Back