donut button ?
dunno button
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
donut button ?
dunno button

Om ff een oude Reply op te volgens, jah als het aan mij licht zijn de dure vsti's de betere.
Die gratis Plugins vind ik meestal niets, mis omdat ik nogal verwent ben kwa vst, maar toch.
Je hoort altijd: Nexus, Hydra, Z3ta, Camel Phat, dus dat kost al zoon 5000.
En het is vast veel meer, dus mijn mening is dat hoe duurder hoe beter (In de meeste gevallen)

Hmm, gezien een andere post van je neem ik dit maar met een korreltje zout. Je zegt dan je nog al verwend bent qua vst en dat gratis plugins niets zijn. Dan ga ik er vanuit dat je nogal een hoop illegaal gedownloade plugin's hebt (correct me if i'm wrong).Om ff een oude Reply op te volgens, jah als het aan mij licht zijn de dure vsti's de betere.
Die gratis Plugins vind ik meestal niets, mis omdat ik nogal verwent ben kwa vst, maar toch.
En het is vast veel meer, dus mijn mening is dat hoe duurder hoe beter (In de meeste gevallen)
Om ff een oude Reply op te volgens, jah als het aan mij licht zijn de dure vsti's de betere.

Als Uaudio met deze plugin op de proppen was gekomen, dan hadden ze er doodleuk $299,= voor gevraagd. Jij had het dan vast blind gedownload en geprezen, want hoe duurder, hoe beter immers!
als men goede oortjes heeft ken men van alle te gekke pluggo's dashen uberalt
muziek is creauzie menne!! en xperiments dat het klettertt!!
thatz were tze Magic startsz!![]()