Roken maakt doof

Ik rook heel bewust filtersigaretten om niet doof te worden 8)

wat??? stop jij die filters niet in je oren??? wat is dat nu weer voor raars??

wat??? stop jij die filters niet in je oren??? wat is dat nu weer voor raars??

Welnu, door deze filters kan ik de rook inhaleren met een dusdanige frequentie dat mijn longen met exact tegengestelde polariteit ten opzichte van omgevingsgeluid resoneren waardoor phase canceling plaatsvindt en mijn trommelvliezen een lagere amplitude opvangen, waarbij overigens eveneens hamer, aambeeld en stijgbeugel aanzienlijk ontlast worden en als gevolg hiervan een langere levensduur tegemoet kunnen zien in mijn onstuimige bestaan, waarbij overigens wel zeer de vraag is of door teer, nicotine, koolmonoxide en andere meestal uiterst giftige ingrediënten de levensduur en kwaliteit van de longen wellicht niet aanzienlijk afneemt, doch laatstgenoemd fenomeen is natuurlijk compleet off-topic en mag dan ook door de lezer wat mij betreft als niet geschreven beschouwd worden :peukie:

En als je nou paling rookt?

Misschien moet ik maar beginnen met roken, ik heb totaal geen behoefte om mijn snoezige kleinkinderen een liedje te horen zingen...

Als neuken maar niet blind maakt :eureka:

Ligt eraan hoe lelijk ze is :X
(Of oogverblindend mooi..)

:peukie:En ik wilde juist stoppen met roken. Maar dan ga ik gewoon door, hoef ik niet het gez€&:€@/&: van mijn collega's aan te horen.:mega:

Ik ga mijn oude hippie kleren maar es uithalen en terug gaan roken om te protesteren tegen antirokers en hun campagnes.

Leven en laten leven mensen, verdraagzaamheid,,,peace :peukie:

:biertje:

Ik blijf er ook vrolijk op door paffen, ondanks dat binnenkort de shag weer €0,50 duurder wordt. :gaap:
Maar ik steek ook het ene blikje bier met het andere aan hoor. Dus ik ben hartstikke gezond bezig. :biertje:
Drinken en roken gaan nou eenmaal heel goed samen (alleen niet meer in het café) :peukie:

Ik wordt wel erg moe van die zinloze discussies over wel of niet roken. Als je daar voor kiest, moet je er vooral mee door gaan, maar houd op met dat gezeik! :gaap:

uiteindelijk is het natuurlijk helemaal geen zinloze discussie
iedereen helpt zichzelf helemaal naar de tering.. is t niet met roken dan wel met drinken, te veel of te weinig eten, te veel drinken, te veel sporten, te veel negativiteit etc etc..
en iedereen vanachter zn biertje en peukje en vette vreten en suikershizzl zonder te bewegen maar klagen dat de gezondheidszorg zo duur wordt hehe
eigen bijdrage omhoog "NEEEEE"
premie omhoog "NEEEEE"
stoppen met slechte gewoontes "NEEEEEEE"
los van campagnes en belangen of andere redenen die je kan bedenken waarom het nog ok is als je lekker door blijft roken... je kan zelf echt heel erg veel aan je gezondheid en kwaliteit van leven doen en daarmee ook aan wat het ons allemaal kost die ellende.
OVERIGENS
rook ik ook wel s een peuk of een papachicootje en drink ik ook wel s een biertje
maar zeggen dat zo'n artikel onzin is.. tjah
daarnaast sport ik overigens wel veel en zorg ik dat ik normale dingen eet enzo, aanrader

Probleem voor NL specifiek is dat hier relatief nog veel gerookt wordt. Kijk maar eens naar de VS of Brazilie waar ook heel weinig gerookt wordt (en peuken heeeeel goedkoop zijn). Dan ga je als roker vanzelf minder roken of zelf helemaal kappen.

We houden het ook allemaal met elkaar in stand hier, want in cafe's moet je toch een peuk kunnen opsteken?

Dit is weer zo'n veralgemeende bullshit. Iedereen is anders. Ik rook al meer dan 20 jaar een pakje per dag. Heb 15 jaar gedraaid als dj op feesten waar het geluid extreem hard staat. Maar bij mijn laatste controle bij de oorarts, zat ik boven het gemiddelde.

Dit is weer zo'n veralgemeende bullshit. Iedereen is anders. Ik rook al meer dan 20 jaar een pakje per dag. Heb 15 jaar gedraaid als dj op feesten waar het geluid extreem hard staat. Maar bij mijn laatste controle bij de oorarts, zat ik boven het gemiddelde.

Dan heb je gewoon ontzettende mazzel. Ik rook ook een pakje per dag, veel te veel gefeest en heb echt behoorlijke gehoorproblemen al spelen erferlijke factoren bij mij ook een rol. Niet dat ik het roken de schuld geef oid.

De meeste blaastumoren die mijn vrouw wegbrandt zijn van rokers, maar dat vinden ze zelf meestal louter toeval. ;)

nozzman276.gif

Back