Jouw favoriete speeltje!

Origineel geplaatst door Shivah
mijn jewishharpje,zeer analoog

lol ;)

k-station voor mij. portable en total control ;)

www.motifator.com

de van mijn zuur bij elkaar gespaarde centjes gekochte motif7!!

mijn mouse:

Attachments

• b0000302uy.01.pt01.lzzzzzzz.jpg
    b0000302uy.01.pt01.lzzzzzzz.jpg
    25,1 KB · Bekeken: 86
Fab

Fab

Mijn absoluut favoriete speeltje is toch nog steeds mijn Piano (hout, snaren, toetsen.. loodzwaar.. je kent ze wel).

Re: Fab

Re: Fab

Origineel geplaatst door CraZ
Mijn absoluut favoriete speeltje is toch nog steeds mijn Piano (hout, snaren, toetsen.. loodzwaar.. je kent ze wel).

Idem voor mij, maar dan een digitale versie (Yamaha P120S) - ook hout en toch 'vederlicht' :D nooit stemmen, en ik bezorg de buren hiermee geen overlast. :luv:

Ik ben volgens mij het meeste met mijn 606 bezig. Ideale triggerunit voor veel bakken. Ik doe veel met mijn modulars en dat is eigenlijk altijd wel in combinatie met een 606.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben volgens mij het meeste met mijn 606 bezig. Ideale triggerunit voor veel bakken. Ik doe veel met mijn modulars en dat is eigenlijk altijd wel in combinatie met een 606.

Gaaf!:)

Ik neem aan dat met het speeltje iets wordt bedoelt om muziek mee te maken, dat is in mijn geval al jaren mijn NordRack. Eerst was het een 1 versie, nu een 2 versie. In combinatie met 2 effectprocessors kan ie nog JAREN mee!

Voor mij is de sampler toch wel de ultieme tool ff samplen wat knippen en plakken, filteren enzv. Gewoon een super tool.

m'n Oberheim Matrix 6! in combinatie met de access controller, hiermee krijg je veel parameters onder de knoppen die de synth normaal niet heeft
zo WARM... zo VET...:{

:W tasty!

boys"toys

boys"toys

nou :{
eerst was de nordlead mn masterkeys en meest gebruikte synth ,..
directe controle snel resultaat
ik denk dat ik de laatste tijd veel met sampler a4000 met ales erop en eraan werk
[nu met scsi verbinding naar ,mn pc ,jaaaaaaaaaa]
een erg ok tooltje en als je er vaker mee werk ,gaat het samplen allemaal ook wat makkelijker
ik begin het begrip samplen steeds meer t waarderen ,...

waar ik meestal gebuik van maak in een track ,mn geleende ,jammer,air base met doepfer controller ,
lekker knallen
[het minst snel pak ik mn korg m3 lastig programmere ,suck presets]
ok :koffie:

op dit moment de Prophet 10 met daar boven op de Prophet 5.
kan ik me uuren mee vermaken

Origineel geplaatst door Grooveron
op dit moment de Prophet 10 met daar boven op de Prophet 5.
kan ik me uuren mee vermaken

..., een prophet 15 !

hmmm nice

Back