Jouw favoriete speeltje!

Origineel geplaatst door Grooveron
kijk en dat deed ik nou, vervangen was de enigste optie destijds.
een mooi jong model waarop weinig gespeelt w.....:bekdicht:

WHAHAHA!!:dubbel:

Re: Jouw favoriete speeltje

Re: Jouw favoriete speeltje

Origineel geplaatst door phochos
Is het ene knopje niet voor te tunen en de andere voor het volume?:W

Nee Jos, ik heb het echt over een heeeeeeellllll ander knopje dat wat lager op het instrument zit.8)

Ik heb net een week ofzo een Sherman Filterbank 2... maar die begint toch heel snel m'n favoriete speeltje te worden als het zo door gaat... eergisteren ff zitten klooien door een 909-kick met korte decay door de twee filters heen te gooien maar het klinkt allemaal heel erg fijn :)

Pearl Syncussion vind ik wel errug geinag de laatste tijd, komen altijd de meest vreemde geluiden uit.

de 2 korg ms10's.....
vooral als je ze met elkaar patcht...
de allerdikste bassen komen er dan uitrollen.
jaaaaaaaren plezier !!!!!!!!!

Attachments

• 2ms10.jpg
    2ms10.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 72
Origineel geplaatst door Roel
ron, niet iedereen verdiept zich dermate in apparatuur dat men alle knopjes weet te vinden :)

Schinbaar Roel

blijft toch zonde van al dat mooie speelgoed dat er rond zwerft8)

Nou,
Ik hou er altijd wel van als knopjes nog in nieuwstaat zijn. Dus hoe minder aangeraakt, hoe beter...
Vind dat toch een stukje stijl uiteindelijk...

Zal ik degene maar weer zijn die ontopic moet gaan.. sinds donderdag heer en meester... MPC2kXL ! Ik maak eindelijk weer muziek ipv schuiven met blokjes en klikken met muizen.. :) :)

I'm a happy boy, I'm a happy girl.. i'm livin' in a happy world ! :)

Origineel geplaatst door krz

I'm a happy boy, I'm a happy girl.. i'm livin' in a happy world ! :)

jij hebt dan wel heel veel knopjes en joysticks >:|

Mijn #1 is op dit moment toch echt de "Mpc-4000"!8)
Ik heb nu wel een volledig uitgebreide en ge-update versie!
Maar, Tering! Wat werkt dat nu fijn!!!!!!!:{

peace...

Zal ik mijn stoeipoes dan ook maar toevoegen:
de mpc3000le met z'n sexy zwarte muzieknoten versiering en het geile goudgele Limited Edition embleem :luv:

Ehm, ik kan maar uit 2 dingen kiezen hier: de Virus b en mn DX7. Ik geil 100% op mijn Virus. Zijn maar weinig dingen die ik er niet uit kan halen. Ich ben der Controll Master jah! :) Van kleine spacy geluiden tot 'File Kicks' tot rauwe zware zagen.
De DX7 schijnt zeer cool te zijn, maar ben daar nog niet helemaal achter, omdat t iets langer duurt voordat je daar een cool geluidje uit hebt. Maar als ik uit mn Virus meesterlijke sounds kan toveren, dan ook bij mn 7.

[Geil modus off]

Favoriete speeltje

Favoriete speeltje

Op het moment kan ik er maar eentje bedenken, mijn nieuwe Nordlead 3 synth.:halleluja

Ik denk dat m'n Roland JV-1010 nog steeds m'n favo is (vnl. vanwege de piano :)) van wat ik zelf in m'n bezit heb. M'n all-time favoriete speelte is eigenlijk een echte Fender Rhodes 73 (mkI of mkII), alhoewel ik er nog steeds geen heb...
Over niet al te lange tijd zal m'n favo speeltje in ieder geval veranderen in een Roland RD-700 denk ik :)

mijn joystick !!

mijn joystick !!

als de inspiratie weer op zich laat wachten :P
ik accepteer namelijk geen vrouwen zonder autotune knop

:D

Heb sinds gisteren een Virus B in huis. Tja... uh... die andere speeltjes kunnen je een hele nacht wakker houden ;) nou... uh... zo'n Virus B dus ook :)

Heb niet zo heel veel synths in mijn bezit maar heb er links en rechts wel van geproefd ;) Maar dit is een blijvertje... liefde op het eerste gezicht.

:luv:

Origineel geplaatst door bounce
mijn mouse:

Midi of CV 8D

Tja ik heb alleen maar Software Speeltjes.....

Maar als ik dan ook mag mee doen dan ga ik voor Reaktor :D
Superrrrrrr wat je daar allemaal niet mee kunt heerlijk gewoon :W :okdan:

Back