Van der Vorst ziet sterren: Afrojack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
eatpopcorn.gif

ik dacht dat ik zo'n mooi hippig stukje had geschreven waardoor we allemaal zouden gaan knuffelen?:luv:

WTF is dit voor topic man?

Start liever een topic: 'Post hier je interpretatie van commerciele tracks'
waar je alle cliché's in je track pleurt.

Of een Raphie vs brz thread :-) Raphie gaat es aan de tekno terwijl brz zn beste gewaxte commerciele beentje voor zet.

Dat zou ik wel willen zien (en horen) :-P

-C-

Ok, Hanz, dus zo lang het niet een gesubsidieerd kutconcert voor krakers en de occupy beweging, door een muzikant (lees oscbure uitkeringstrekker) , met veels te moeilijke stukjes "omdat het moet"..... is dan is het meteen commercieel.

Ok dan hebben we dat i.i.g. duidelijk :D

dit is echt wel een trieste opmerking......

oh ja en waarom AfroJack wel en jij niet:
Raphie en zijn 10 likes op zijn facebook page schreef:
I strongly believe that “the proof of the pudding is in the eating” That’s why I provide a 100% satisfaction guarantee, which simply means: no cure – no pay.
Remember – your music gets only one chance to make a first impression

:doei:

Nee, t is geen business forum. Maar de muziek word evengoed met Synths gemaakt (hardware of software, of romplers, maakt niet uit). Dus hoort t hier eigenlijk weer WEL thuis. Ik vind het heel jammer dat commercieel denken hier altijd als het ultieme "not done" beschouwd word. Juist het commercieel maken van stijlen zorgt dat t voor veel mensen plezier oplevert. Of t nou goed of slecht is, doet er niet eens toe.

Ik vind persoonlijk veel commerciele dingen heel gaaf, en alle dingen die ik hier op t forum voorbij hoor komen HEEEL erg kut. Echt heel slecht. En hoor daar ook in waarom de wereld er niks mee kan. Maar dat neemt niet weg dat ik t cool vind dat mensen maken waar ze zelf achter staan, en waar ze trots op zijn. Dat is de kracht van muziek maken. Dus waarom respecteren we mekaars muzieksmaak niet, en moeten daar pagina's lange afzeik topics over ontstaan?

Ben ik blij dat je mijn herrie dan wel weer tof vindt :okdan:

Ik vind persoonlijk veel commerciele dingen heel gaaf, en alle dingen die ik hier op t forum voorbij hoor komen HEEEL erg kut. Echt heel slecht. En hoor daar ook in waarom de wereld er niks mee kan.

Owww, nu snap ik het.....

Het zit je net als Seiko & Hanz zo ontzettend dwars, dat je je afgunst voor echte impact ook nog maar even op mij moet projecteren? Echt triest, kwaad op Afrojack en het dan op mij afreageren. :D Stije, je doet maar. Ik ga weer aan de bak! :doei:
dit is echt wel een trieste opmerking......

oh ja en waarom AfroJack wel en jij niet:

:doei:

Volgens mij is er hier niemand kwaad op Afro jack....

Ok, Hanz, dus zo lang het niet een gesubsidieerd kutconcert voor krakers en de occupy beweging, door een muzikant (lees oscbure uitkeringstrekker) , met veels te moeilijke stukjes "omdat het moet"..... is dan is het meteen commercieel.

Dit zijn jouw woorden en daaruit haal ik dat jij een gefrustreerd mannetje bent. Je probeert de schijn op te houden door elke keer anders te replyen als je eigen lulkoek niet meer stand houd.
Wellicht zit het wel zo dat AJ een relaxte gast is die gewoon zijn ding doet en dat de domme lullen die "ook beroemd rijk en een lekker wijf willen" gewoon door dit groepje niet geaccepteerd worden (lees niet door breken).
Snap je, niemand wilt een domme lul in zijn vriendenkring:)

Wat maakt mij het uit welke muziek wie dan ook maakt en waarmee......laterzzzzzz

^^word!

ik ben op niemand kwaad...ik ben een krakende hippie. Ik ben pro liefde en knuffelen...dus knuffelen Raphie? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back