Klaus Wunderlich

BIAM

.
Zitten hier sf-ers die geinspireerd zijn door Klaus Wunderlich?
Laat ff wat van je horen. :)

grappig, kon hem niet echt
ook apart dat die system55's van moog altijd alleen van dit soort deuntjes lijken te kunnen produceren.
de sound is oke, lekker muzakken

Je kan moeilijk een orgel hebben en dit liedje niet spelen:

... dus ja, ik ben wel geïnspireerd. Ik kan goed begrijpen dat velen dit wat gedateerd zullen vinden, maar af en toe moet er bij mij gewoon zo'n vrolijk deuntje uit ;)

Ik zag net al een linkje over hem:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=116098

text op 1 van zijn platenhoezen :D :

attachment.php

Attachments

• KlausWunderlich.jpg
    KlausWunderlich.jpg
    68,7 KB · Bekeken: 72
Zou zomaar de best verkochte artiest van de jaren '70 in nerderland kunnen zijn als ik kijk naar de gemiddelde inhoud van een ongemodereerde bak met tweedehands platen. Alleen Boney M lijkt net zo vaak voor te komen.

Zou zomaar de best verkochte artiest van de jaren '70 in nerderland kunnen zijn als ik kijk naar de gemiddelde inhoud van een ongemodereerde bak met tweedehands platen. Alleen Boney M lijkt net zo vaak voor te komen.

nou, nana moskoerie komt ook anders aardig in de buurt.....

:koffie:

Hehe...Alweer muziek die ik toch goed verdrongen had. Maar wel heel grappig. Zoals Freek ooit over James Last muziek zei "20 sfeermelodieën voor bij gebraden reerug". Die tijd dus.

Ik ben zelf niet zo fan van dit genre in het algemeen, maar Klaus Wunderlich is 1 van die uitzonderingen. De hoes van die lp zegt al genoeg....
Dus ik ben nieuwsgierig naar mensen die (ook) met een grote knipoog in deze stijl bezig zijn en dan misschien een gezellig avondje organiseren. :D

Ik ben zelf niet zo fan van dit genre in het algemeen, maar Klaus Wunderlich is 1 van die uitzonderingen. De hoes van die lp zegt al genoeg....
Dus ik ben nieuwsgierig naar mensen die (ook) met een grote knipoog in deze stijl bezig zijn en dan misschien een gezellig avondje organiseren. :D

seventies_zitkuil_450.jpg

zoiets?

:koffie:

Back