vrouwen achter de ,...knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Attachments

• apehlke_01.jpg
    apehlke_01.jpg
    98,3 KB · Bekeken: 93
oh ja de vrouw met tonnen aan gear die geen muziek maakt :D

en als iemand een link heeft naar muziek daadwerkelijk gemaakt door deze cikira neem ik die woorden terug...

Tonnen? Nou, niet zo overdrijven heh. Laat het 10.000 waard zijn...

Nah okay, laat het 20.000 zijn.. maar dat is het dan ook.

Tonnen gear en geen muziek maken? Klinkt als de helft van synthforum! :D (overigens niks mis mee, ieder beleeft een hobby op zijn manier)

De hobby is voor mij ook het in leven houden van :)

Er is gewoon een verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen kunnen goed cabaret vertonen, waarbij vrouwen de teksten door anderen laten maken, of lesbisch zijn. Discriminatie is goed, anders zou je alle mensen over één kam scheren. Ieder mens is uniek.

Ben ik nou de enige die zich afvraagt wat er in 10 jaar tijd met R-ond's taalgebruik is gebeurd?

Tja, op de duur begin je kabels in je neus te duwen, en dan gebeuren dingen :kont:

Er is gewoon een verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen kunnen goed cabaret vertonen, waarbij vrouwen de teksten door anderen laten maken, of lesbisch zijn. Discriminatie is goed, anders zou je alle mensen over één kam scheren. Ieder mens is uniek.

Zo uniek dat je net alle mensen netjes in 2 groepen ingedeeld hebt. :stupid

Wat een dom en sexistisch geleuter is dit
jullie zijn zeker te lelijk of te nerdy om een leuke vriendin/vrouw te vinden?

zucht........

@ Marc T wat een gefrustreerd kereltje ben jij.....

oh ja, en voor ik het vergeet te vermeleden ik ben geoon van de mannelijke kunne.

wel met en brak toetsenbord helaas

Vermeleden? Das dikke vingers, geen brak toetsenbord :D

Bericht door een moderator:
Voordat het een teleurstellende vertoning gaat worden... :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back