vrouwen achter de ,...knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
mijn vriendin ,[jeltje]...zegt hallo!!!
als allereerste naar iedereen ,als 2e naar iedereen die ook met zn vriendin ,freak-muziek,maakt
zij vroeg zich dus af [en ik nu ook ] ofter ook meer vrouwen zijn die of zelf spullen hebben / muziek maken
solo of met anderen ?
[ik moest vroeger wel eens mn vriendin achter mn nordlead [haar favo ,tja]weg halen .......]

wat leuk is en eerlijk aan iemand die zelf niet zooo veel verstand heeft van synths en het programmeren
daaarvan dat zij heeft een enorme lol aan het draaien /cq schuiven aan analoge synths

vanzelfsprekend , ezy dozit toch [mn vriendinnetje dus ook ,...

[het lijkt iid wel ofter bijzonder weinig meisjes/vrouwen aan muziek maken doen ,
of TOCH wel ]
dus dit is een thread voor alle vrouwen op t forum ahumahum ,...
ik en jeltje wachten af......

:engel: :kroon:

hmm, da's verdacht

misschien is het wel een hint...
...om jou aan te sporen om met haar eens mee te gaan fitnessen, shoppen & allerlei leuke vrouwen stuff te doen
...of om meere aandacht te krijgen ;)

just kiddin'

grz

Mijn meissie vindt al dat spul maar eng en duur.
Straks gaat er iets kapot!!! :o:

;)

Voor mij blijft Knightvision de ultieme knob-tweaking female.

Mijn vriendin begrijpt dat ik veel waarde hecht aan "die telefooncentrale"..

Verder weet ik dat EDP iemand kent die ook regelmatig achter de knoppen duikt.. PA-technisch (of moet ik sound-system-technisch zeggen) dan

Als er eens een vrouw bij mij in de studio komt dan worden ze helemaal eng.
Misschien toch een keer opruimen dan? :D

Nou ja op m'n nichtje na die het wel 'cool' vindt.

als ik weer iets nieuws heb komt er alleen maar "ach man eeey..." of "jeetje alweer?!" uit mijn vriendin :)

[sexueel gefrustreerde puber modus]

Vrouwen zitten toch altijd achter knoppen? *D

[/sexueel gefrustreerde puber modus]

Mijn meissie vindt het wel geinig wat ik doe, maar bemoeit zich er verder niet mee. Ik ga haar nog wel een keer een stukkie laten zingen (maar dat weet ze zelf nog niet..........)

Mijn vriendin speelt gitaar en dwarsfluit... En ze zingt! Al die electronische apparatuur enzo hoeft van haar niet echt...

Origineel geplaatst door Ethereal
Mijn vriendin speelt gitaar en dwarsfluit... En ze zingt! Al die electronische apparatuur enzo hoeft van haar niet echt...

Dat is te gek man !

Jullie kunnen samen muziek maken !!8)

Ik ben alweer heel lang vrijgezel...=( =( :duivels: wijven...

female-djs ok ,maar knoppen

female-djs ok ,maar knoppen

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn vriendin begrijpt dat ik veel waarde hecht aan "die telefooncentrale"..
hoezoooo belt zij ook wel eens met je "CENTRALE"
of is ze de operator,.hahahioooo

Verder weet ik dat EDP iemand kent die ook regelmatig achter de knoppen duikt.. PA-technisch (of moet ik sound-system-technisch zeggen) dan

ajee
idd in de dj & sounds system scene zitten zat vrouwen ,....
vaak zijn zij dus allemaal begonnen omdat hun mannetje zulke fattuh platen had/heeft
en zij dat ook wel dachten te kunnen,...
ik ken dr 2 ,[uit mn pre-mononom tijd,...]
das toch echt wel beuken met ballen ,....hehe
maar muziek maken ,...kom op vrouwen ,....iemand!
c-jullie

Bij mij komen ze de studio niet meer uit. Direct op de mengtafel met die handel. Geen gezeur.Heb laatst nog een an1x aan een vrouw verkocht ze had thuis een juno,nord en nog wat geil spul.

Mijn wettig geregistreerd partner, zoals ik mijn vriendin ook wel pleeg te noemen, wordt boos als ik het over "mijn" studiootje heb. :D

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Zo mag ik het horen, joh. :walker:

Naton,zou het niet een keer mogelijk zijn ,als alles hier eenmaal draait. En ik even weer wat intensiever aan de gang ga,om een remix van je eerste nummer op het internet te mogen maken?

Origineel geplaatst door justin
Naton,zou het niet een keer mogelijk zijn ,als alles hier eenmaal draait. En ik even weer wat intensiever aan de gang ga,om een remix van je eerste nummer op het internet te mogen maken?

Kan ook best zijn,dat het een ander nummer van je was. Maar was wel een.

@justin, alsjeblieft geen remixen maken, niets persoonlijks, da's nu juist niet wat ik wil.. moet ik dan de signature weer weghalen..shit..
EDIT
ik kan je wel het simpele accoorden schema geven en de vorm, kan je er een eigen draai aan geven..

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
@justin, alsjeblieft geen remixen maken, niets persoonlijks, da's nu juist niet wat ik wil.. moet ik dan de signature weer weghalen..shit..

Oke Naton,maar was een nummer bij die me een verdomd goed gevoel gaf. Wil niet opscheppen,maar hoor vaak of de sfeer goed is om je in een bepaalde gevoelens roes te brengen.

Origineel geplaatst door Ethereal

Berdien Stenberg?! :duivels: :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back