vrouwen achter de ,...knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Miley_Cyrus.jpg

deze dame was ik even vergeten te vermelden:

Vrouwen moeten gewoon koken. De rest is gezeik.

jezus het simpelste melodielijnte wat er bestaat :Z
past goed bij de beelden... toch? :D

er is nutuulk verder ook niets bijzonderdereders aan een vrouw achter de knoppen tenzij wederom het bekende rollenpattroon word aangehouden en dan is puntje weer bij paaltje nutuulk (of vieze versa)...

past goed bij de beelden... toch? :D

er is nutuulk verder ook niets bijzonderdereders aan een vrouw achter de knoppen tenzij wederom het bekende rollenpattroon word aangehouden en dan is puntje weer bij paaltje nutuulk (of vieze versa)...

mja hangt er vanaf, alicia keys vond ik wel cool hoor die maakt daadwerkelijk haar eigen muziek. (hoewel ze in bovenstaande foto op een yamaha jupiter 8 speelt haha)
vrouwelijke DJ's heb ik het maar niet over :Z, en vrouwen die met synths echt zelf muziek maken vind ik wel leuk op zich.
maar meestal zijn fotoos van vrouwen achter synths daar neergezet door hun vriendje met synths om even leuk te zijn

Maar dat is dan toch nog steeds geheel ontopic?

Ik zie het probleem niet zo, ik hoor vooral weer heel veel geklaag, wat overigens niet ontopic is.

Wat is dat toch met die eighties vrouwen, pakken sexier dan wat er nu rondloopt. 't Is het haar en de spandex zeker..

Ja jochie (23?), vroeger was ALLES beter! Alleen wisten we dat toen nog niet.

dat is absoluut waar
we weten alleen nu wel dat het heden ook niet echt allemaal tof is

Nou dan zullen zo wel weer die musichouse fotos voorbij komen..zzzz

Hoi Hannah,

Bass zoekt jou..maar ik neem aan dat je al bezet bent..?

Sorry Bass.. Ik zou toch maar gitaar leren spelen als ik jou was. ;)

tumblr_m2wyjwrueZ1r91bv4o1_500.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back