Als ik lees hoe jullie andere mensen afzeiken (ja, je probeert om een enkele keer aardig over te komen, vlak voor je een eigen track post) dan kan ik maar een ding denken: "pubers met internettoegang".
Als jullie reeds drie albums gereleased hebben met zo vreselijk veel hist als in jullie biografie staan, waarom zitten jullie dan nog zo te springen om jullie eerste release? Dat moet inmiddels toch gesneden koek voor jullie zijn?
Aan het begin van deze thread zeggen jullie dat je het vreselijk druk hebt gehad met het produceren van jullie album (alweer eentje?) en het maken van remixen! (<- zelfs uitroepteken heb ik effe overgenomen) Vervolgens schrijf je weer dat het niet gereleased wordt omdat het maar een vriendschappelijk remixje was. :confused: Zulke drukke top-producers besteden hun tijd toch zeker wel beter?
Om te gaan schrijven dat iemand een aardig studio'tje heeft... poeh, poeh... goed man! Maar goed dat jullie in de pro-apparatuur zwemmen. Vervolgens zijn muziek afzeiken omdat jullie remix toch een stuk minder waardering krijgt dan je stiekem had gehoopt... beetje "neh, neh, neh-neh, neh"-gedrag vind je zelf ook niet?
Als jullie nou zelf eerst eens gaan presteren, dan komen die lekkere meiden waar je van droomt vanzelf. Niet raar vinden dat die hordes groupies vervolgens ook weer verdwijnen als de wind draait... that's life man.
Maar goed... Ik denk dat jullie enorme sterren gaan worden... de allures hebben jullie tenslotte al. Maar als je het niet erg vinden... mijn tweede kans voor jullie is wel verkloot (niet dat je daar wakker van moet liggen hoor). Ik walg van dit soort omhoog gevallen gedrag.
Succes jongens!