weet iemand toevallig of je de OS van een Z1 kan updaten?
hebje de juiste moederboard ...os waar de arpaggiater meeloopt met midi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
weet iemand toevallig of je de OS van een Z1 kan updaten?

Ja, dat orgel model wat erin ook inzit is echt super, oa de full bars, klinkt nagenoeg als een super kerk orgel.Het blijft natuurlijk een heerlijke synthesizer. Speel er bijna elke dag op. Mag het misschien niet zeggen maar ik vind het toonwielorgel heerlijk klinken. Moet ik er wel bijzeggen dat ik tegelijkertijd een Wladorf Micro Q Keys laat lopen die over 17 stemmen beschikt.
Heerlijk ding die Z1. Valt perfect de blues op te spelen![]()
Check, en met hoog serienr, wat is een goede resource voor kikke patches ?zijn er zo weinig mensen met een Z1 hier dan??
nog meer lekkere sounds
Bijgevoegde bestanden:
Bestandstype: mp3 Z1motions.mp3 (2,30 MB, 73x gelezen)
hier kun je er wat downloaden:Check, en met hoog serienr, wat is een goede resource voor kikke patches ?

hier kun je er wat downloaden:
http://www.iax-software.com/z1downloads.html
op yahoo groups z1 staan ook downloads, en hier op het forum ook ergens.
Het leukste is natuurlijk om van al die sounds zelf nieuwe multipatches te maken.

Hallo Prophet,ik was persoonlijk blij dat ik er vanaf was...
geen enkele klank ging uit dat ding samen met andere klanken, een echt raar beest om te masteren qua bediening.
De eerste indruk en geluiden geven me wel kippenvel en oohs en aahs en wat een klank enz.. maar later bleek dat het net niet te zijn , ik kan het nog altijd niet plaatsen maar iets in mij zegt: een ijle klank heeft die engine en daar is niet vlug vanaf te komen in je mengapparatuur, hopelijk zeik ik de bak niet te veel af voor de liefhebbers van deze maar een persoonlijke eerlijke ervaring van mijzelf alleen...
groeten uit synthland eiland van mijzelve![]()