Synthforum noord!

Origineel geplaatst door Sly Dog
Wie komen er zondag nog behalve ProtoHuman? Aangezien ik zelf ook niet kan...:engel:
Hmm..... in m'n eentje bier drinken kan ik thuis ook wel...:D

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Hmm..... in m'n eentje bier drinken kan ik thuis ook wel...:D

We kunnen zaterdagnacht Steve Rachmad in Simplon checken natuurlijk. Hollandsche Detroit in Grunnnn :D

Wie komen er zondag nog behalve ProtoHuman? Aangezien ik zelf ook niet kan...

ikke, ikke, ikke :)

maar okee, dat wordt 'm dus niet..

Misschien is het leuker om het tzt anders aan te pakken mono,.. bijvoorbeeld het platform afhuren, net als wat je toen met die hardware seq. dag had gefixed.
en dan met wat live dingetjes van sf-north leden ofzo. en wat leuke dj's.
Misschien wordt het allemaal wat laagdrempeliger als het iets groter wordt opgezet; ik bedoel.. jeez, er zijn hier echt wel meer dan 6 noorderlingen op sf te vinden hoor..
redelijkerwijs zou je er zo een stuk of 50 bij elkaar moeten kunnen krijgen lijkt me.
maar goed, gezien de looptijd van deze thread, en het tot nu toe behaalde resultaat ben ik misschien wat optimistisch. .=(

325px-Hands_x-ray.jpg

Tsaj....ik zou geen feestjes meer doen, maar voor Synthforumnoordstuifeensinfeestpartiefuif maak ik graag een uitzondering. Snel ff afspreken Rem, kunnen we een concreet plan maken :D
Als live-act zie ik graag Robbie Nerve en ook Planet Unknown. Wij (Lab en M0n0) zouden nog steeds een keer back2back :dj: , kan dan ook meteen :)

Maaruh morgenavond Rachmad dus. Hoe wat waar hoelaat spreken we af?

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Als live-act zie ik graag Robbie Nerve en ook Planet Unknown.
Wij van PU heb momenteel niks recents aan livemateriaal dus dat zit er niet zo snel in vrees ik.
We kunnen natuurlijk wel altijd met een 808 en 303 ofzo Robbie bijstaan. :engel:

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Sjeus...hijs je kont de studio in :D
Och man, ik leef zo'n beetje tussen mn gear hiero. Heb alleen momenteel niet veel tijd om me met muziek bezig te houden en verkeer momenteel weer even in een fase van zelfontplooiing (lekker ongedwongen jammen en prutsen en me verdiepen in nieuwe gear).

Hoe wat waar hoelaat spreken we af?

mwah, ik ben er wel,.. maar mochten er meer sf north gegadigden zijn: ewr,.. laten we zeggen om 1.30 bij de muntjesautomaat boven?? 1e rondje is van mij :D

Ik haak af vanavond. Bij nader inzien ga ik toch liever muziek máken :eureka:

Origineel geplaatst door C738
*Kick!*

even nieuw leven in blazen!

-C-

Is het alweer oude thread omhoog schop dag?

Eusterpaa'k!
Eusterpaa'k!
Doar woon'n wie all'moal in!
Eusterpaa'k!
Eusterpaa'k!
An waa'kn hemm wie all goin zin!

Boem dagga
Boem dagga
Boem dagga
Boem dagga

-een bodyrockende C-

Origineel geplaatst door C738
Eusterpaa'k!
Eusterpaa'k!
Doar woon'n wie all'moal in!
Eusterpaa'k!
Eusterpaa'k!
An waa'kn hemm wie all goin zin!

Boem dagga
Boem dagga
Boem dagga
Boem dagga

-een bodyrockende C-

Dank voor de ondertiteling, C. Maar ik begrijp er nog steeds geen barst van... ;)

Origineel geplaatst door Hanz
Dank voor de ondertiteling, C. Maar ik begrijp er nog steeds geen barst van... ;)

Je bevindt je ook op verboden terrein!

*C738 doet een staatsgreep en grijpt de macht in het subforum Algemene Discussie [synths, muziek, etc.]

-C-

Als de maan vol is, en de grote beer in het tweede huis staat zal het moment goed zijn voor een meeting

-C-

Back