Synthforum noord!

Maar zonder gekheid... wordt het een informele kroeg-meeting of gaan we voor een zaaltje met gear en bijbehorende freaks?

-C-

Origineel geplaatst door Remmelt
2 december clash in de oosterpoort met o.a. dave clarke. ik ben d'r sowieso.
Ik kom denk ik ook wel ff. Maar wat is 't duur dit jaar zeg. Vorig jaar een tientje, nu 22,50 :confused:

mwah, 't is maar net wat je duur vindt. moet je kijken wat je dr allemaal staat man :)

vorig jaar was al helemaal veel te goedkoop. moest nog even een vette subsidiepot leeg zeker..

op zich wel tof hoor, zo'n vette party voor € 10,-, maar in principe is het natuurlijk belachelijk dat de belastingbetaler meebetaalt aan dit soort feesten. Alsof er niets nuttigers gedaan kan worden met dat geld..

22 nogwat voor zo'n line-up? dat is NIET duur!
Mijn zusje woont dr een kilometer van af dus PARTY PARTY PARTYYY!

Ik pleit voor een "synthforum noord" subforum hier op SF!
Voor de andere regio's natuurlijk ook een hoekje ;) misschien dat dat de samenwerking wel verbeterd qua feestjes doen etc.

-C-

Origineel geplaatst door C738
22 nogwat voor zo'n line-up? dat is NIET duur!
Nee 't is nog steeds niet duur. Maar wel een prijsstijging van 125% :D

Oudejaarsborrel?

Oudejaarsborrel?

Beste Noorderlingen!

Wat denken jullie van een Synthforum Noord Oudejaarsborrel op -bijvoorbeeld- zaterdag 30 december in café de Kult te Groningen? Eind van de middag / begin van de avond?

-C-

Re: Oudejaarsborrel?

Beste Noorderlingen!

Wat denken jullie van een Synthforum Noord Oudejaarsborrel op -bijvoorbeeld- zaterdag 30 december in café de Kult te Groningen? Eind van de middag / begin van de avond?

-C-

Ik zeg nog geen nee:engel:

Staat hier genoteerd in de agenda.

Mijn aanwezigheid hangt enigszins af van mijn werktijden (werk meestal tot 20 uur op zaterdag) en het tijdstip waarop deze oudejaarsborrel plaatsvindt.

Beste Noorderlingen!

-C-
helaas, ik kan niet...

present, kan ik ook weer eens uit m`n grot komen...

Direct maar even plaatje klappen in de Kult?

Origineel geplaatst door M01C
Direct maar even plaatje klappen in de Kult?
Dat treft, ik ben juist mijn 'oldschool' speedcorecollectie aan het doorspitten. :duivels:

Aanstaande zaterdag in Simplon [Groningen]!

Van de simplon website:

Grote zaal:
Legowelt
Orgue Electronique
TLR
Kassen
Egypt Friend Intestine

VJ Oni Lee

Kleine zaal:
Wesz
Zudisko

Krachtstroom is alweer toe aan zijn derde editie. Deze maand verblijden we jullie tijdens de electro editie met LEGOWELT, een internationaal gevierd muzikant in het genre.
Hij maakt een mengvorm van electro-disco gecombineerd met soulvolle house, en obscure ghetto jazztechnofunk. Zelf zegt Legowelt dat hij niet vast te pinnen is op één genre, maar dat zijn muziek je van meet af aan in een trance brengt. Samen met Orgue Electronique en TLR zal hij in de grote zaal weer een goed feestje bouwen. Hier moet je bij zijn!

Boven is een chill-out met relaxte banken, gratis internet en een dansvloer. Wesz en Zudisko zorgen hier voor de lekkere deuntjes.

Voorverkoop:
Simplon - Boterdiep
Plato - Oude Ebbingestraat
De Jongens van - Steentilstraat

Simplon

Ik ben er!:peukie:

Beste Noorderlingen!

-C-
Gaan we dit nog doen?

Zelf ben ik aan het werk tot 20 uur maar kan daarna natuurlijk gewoon richting Groningen komen. :biertje:

Back