arnomusicman
Radiation!
waarom hoor je nooit wat "slechts" over het merk Zoom? dat is ook budget gear
ik heb een Zoom 1201, leuke multieffect voor bijna niets
Yep!
Ik heb een Zoom 1202 Studio en die ruist harder dan alles wat ik van Behringer heb.
Behringer had vroeger (echt vroeger, dus 20 jaar terug) hele goede denoisers, waarmee ik mijn buizen gitaar pre-amp perfect stil krijg zonder mijn sustain kwijt te raken. Wat de ingebouwde gate van de pre-amp zelf wel omzeep hielp!
Trouwens nooit klachten/opmerkingen van wie dan ook in mijn studio gehad om de geluidskwaliteit. Terwijl er toch bijna overal in de chain wel iets van Behringer zit.
Wanneer gaan jullie nou eens Phonic en consorten en cheapo series van grotere merken bashen? Want dat is echt niet beter dan Behringer.
Mensen die Behringer bashen zijn gewoon zielig! Koop het dan gewoon niet.
Het is hetzelfde als mensen die peperdure audiokabels kopen voor de hifi of high-end set en echt zweren dat ze verschil horen. Echt niet. Gewoon een excuus naar henzelf om de belachelijke overdreven investering goed te praten voor hun geweten.
In een geluidsproductie ga je echt niet terughoren welke merken gebruikt zijn van randapparatuur. Hoe duur het ook was.
En natuurlijk zal een productie in een top studio opgenomen beter klinken dan eentje opgenomen in een home studio. Maar dat zal zeker niet in de eerste plaats aan de merken randapparatuur liggen.
Behringer.Zo kunnen mensen met een beperkt budget ook spulletjes kopen en lekker met de studio bezig zijn!