Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. Dan is mijn hoofd weer wat vrijer en moet ik minder onthouden. Achteraf beluister ik ze dan wel nog eens af en toe, maar eerder zoals ik door oude foto's of kindertekeningen zou snuisteren. En heel af en toe ben ik dan weer eens overrompeld door mijn eigen kunde (*kuch*) dat ik een track wel eens een dagje op repeat durf draaien 
Vaak, lekker hard als ik iets aan het doen ben buiten de computer. Gaat ook prima want ik maak muziek die ik zelf het leukst vind.
@Bass, wellicht tijd om wat vaker naar buiten te gaan en mensen te ontmoeten die wel kwa sound in jouw gangpad liggen?
Ik luister mijn eigen muziek vaak, echt vaak vaak......en als het gereleased is dan hoor ik het ook nog vaak als ik aan het feesten ben en dat is echt de bom.
Rare is dat ik niet zo vaak mijn eigen platen draai, zo nu en dan eentje.
Reden tot luisteren lijkt me simpel, ik vind dat wat ik maak fijn. Haast alles wat ik maak is ook goed in mijn oren en hoofd. Laatste track die ik afgerond hgebt waar ik ontevreden over was is alweer een jaar of 7 geleden.
Maak dan ook geen tracks in een dagje, ben per track wel 1 of 2 maanden bezig.
)
Je maakt de muziek die je zelf leuk vindt/jou het beste ligt..... Ben van mening dat dit altijd de basis zou moeten zijn voor muziek die men maakt..... never run behind the bandwagon

Ik luister ze regelmatig als referentie in de wagen
van ons zelf 
ik draai mijn muziek nooit aangezien het niet op een vinyl of polycarbonaat schijf staat...
wel laat ik mijn muziek, die is opgeslagen in een compressed data formaat, linear afspelen middels winamp...
maar hoevaak dat dan pcies is hou ik niet bij...