TDM plugin: ACCES VIRUS INDIGO, is t wat?

Laurens O

Sta op en scheur!
Heeej gasten, ik loop net stomtoevallig tegen het volgende aan op de site van Acces, misschien is het al oud nieuws maar voor mij is het nieuw: Een Indigo TDM plugin voor ProTools, ze zeggen er erg duidelijk bij: "Not a remake - A genuine transplant of the soul".
Als dit dus echt hetzelfde als de echte Indigo is, dan ga ik m echt als een gek halen want de Indigo en de B zijn gewoon super vet dik! Ik zat al een tijd naar een 2e hands Ctje of Btje te zoeken, maar dit zou dan natuurlijk een goed alternatief kunnen zijn.
Weet iemand hier meer van, iemand ervaringen?

Zover als ik gehoord heb, is deze vrijwel gelijk aan de hardware versie (maar dan zonder converting)...

maar je kan anders ook ff het access user forum, of de support chat van access zelf ff raadplegen.

Dus jij hebt een Protools TDM systeem en weet niet dat daar nog door andere firma's plugins voor worden gemaakt?

Zover ik weet zijn de DSP's in Protools systemen en de Virus identiek, dus het was voor Acces een kleine moeite om dit ook voor Protools TDM systemen op de markt te brengen. De klank is natuurlijk net hetzelfde (zou wel dom zijn om deze plugin voor 1500€ op de markt te brengen met een nog slechtere klank dan de hardware versie), theoretisch zou hij zelfs iets beter kunnen klinken.

Dus jij hebt een Protools TDM systeem en weet niet dat daar nog door andere firma's plugins voor worden gemaakt?
Dat gaat je verder niks aan hehe ;)

Ik zag dat ie voor ongeveer 700,-eurotjes in de schappen ligt, tuurlijk weet ik dat er plugins voor Pro Tools gemaakt worden! Zo erg is het nou ook weer niet met me :P

In ieder geval bedankt voor de info :)

Back