falafelbiels
Learning to wiggle
Zoals ik het goed begrijp is het een random pattern generator? Hoeveel controle heb je over de pattern (te gebruiken als sequencer zonder randomness)? Hoeveel geluidsbronnen kan je aansturen (via cv/gate neem ik aan)? Prijs?
Helaas, het is geen random pattern generator, hij is gebaseerd op een binary rate multiplier. Mijn boerenverstand zegt me dat dat een soort vierdelige (n/2, n/4, n/8 en n/16) klokdeler is, waarvan de verschillende delingen in en uitschakelbaar zijn met extern te patchen gates of triggers. De output is een puls met de breedte van het kloksignaal dat je instuurt. Door de verschillende kanalen (4 kanalen per quad patternizer) elkaar te laten "moduleren" kun je onregelmatige en/ of interessante triggerpatronen verkrijgen.
Je kunt dus vier patronen tegelijk er uit halen. Ik adviseer deze te combineren met stackables en andere klok/ triggerbronnen voor de meest variërende en interessante resultaten.
Lijkt wel of ik het heb gebabelfisht...
Ik mik op €150,-
Als ik wat beter was in internet zou ik wel de gebruikshandleiding (PDFje) hier neerzetten, maar....