Je modulaire setup - Foto's ! -

Gisteren gearriveerd; m'n eerste Eurorack :). Alleen zit er aan de rechterkant een groot gat.... weet iemand daar een oplossing voor? 8o)

image_106622.jpg

Last edited by a moderator:
Gewoon tijdelijk een blanke plaat erop en er dan met een stift van alles aan wensen op schrijven.
Geen slecht idee.... dan is het aantal wensen omgekeerd evenredig aan de grootte van die plaat. Plaatje weg, geen wensen meer? :geslaagd:

Zonder gekheid, de Pittsburgh synth box werkt alleen niet goed volgens mij :? Hij reageert niet op CV in, en de frequency knop reageert ook niet. Ik heb ze al ff een mailtje gestuurd, misschien doe ik iets verkeerd...

Paar multi's en omzetters naar verschillende stekkertypes ?
En anders blanke plaat

Zonder gekheid, de Pittsburgh synth box werkt alleen niet goed volgens mij :? Hij reageert niet op CV in, en de frequency knop reageert ook niet. Ik heb ze al ff een mailtje gestuurd, misschien doe ik iets verkeerd...
Misschien eens proberen door de synth box op de bus aan te sluiten met een 10 polige ribbon cable ipv de 16 polige? Je kunt ook pitch informatie doorgeven via de bus, misschien gaat daar iets mis.

Misschien eens proberen door de synth box op de bus aan te sluiten met een 10 polige ribbon cable ipv de 16 polige? Je kunt ook pitch informatie doorgeven via de bus, misschien gaat daar iets mis.

Sorry voor de late reactie, ik had dit nog niet gelezen... De synth box is terug geweest naar Pittsburgh ter reparatie, en afgelopen weekend is ie weer terug gekomen. Hij werkt nu perfect! :okdan:

Da's tof Mono-poly! Heb je zo'n witte labjas met "pocket protector" aan, als je daar bezig bent? :D
de02a0331a79b1c0da8b2bb2ed61342a.jpg

Mooi, Allert! ...maar ik wil m'n O'Tool terug :(

Bijna vol :D

20160407_220215_zps71bzvm0y.jpg

En ik heb nog leuke dingen in de diy backlog zitten, eens broeden op een nieuwe case.

Back