In deze video kan je zien hoe ik ontbijt eet terwijl mijn modular met zichzelf speelt.
Selfplaying breakfast patch - YouTube
Werkt bijna mediterend man

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In deze video kan je zien hoe ik ontbijt eet terwijl mijn modular met zichzelf speelt.

Yes ik vanaf nu ook meedoen met deze thread
Mijn allereerste echte modulaire setup! (Alleen de audio uit mod ontbreekt op deze foto)
![]()
Zo blij als een kind![]()

Nog 3HP over![]()
.
. MFB is leuk betaalbaar spul, die LFO is top, filtertje is wel ok maar moet zeker nog eens ff een rauwe/overdrive/geflipt filtertje zien te kopen. Volgende maand maar weer 

Thanks! Ja, een all-black systeem lijkt me ook wel wat. Deze case is trouwens ook erg leuk in het donker, veel blinkenlights...Ziet er koel uit met dat zwart!

Welkom! Mede Euro(c)rackermijn beginners-rackje
![]()
Toppobrillo dual function generator
Pittsburgh modular lifeforms sv-1
Mutable Instruments Veils...
...wat zal ik er als eerste nog bijschroeven?
Dank!Welkom! Mede Euro(c)racker

Die heb ik al: Elektron A4, al dan niet in combinatie met push / abletonIk zou een sequencer toevoegen!

Dank!
Die heb ik al: Elektron A4, al dan niet in combinatie met push / ableton
Het gaat mij er momenteel met name om mijn klankenpallet/ experimenteermogelijkheden wat uit te breiden, en mijn interesse gaat voornamelijk uit naar analoog (hoewel zo'n MI Rings toch wel erg interessant is.....). Ik kan me ook voorstellen dat een attenuvertertje oid ook eerst nog wel handig kan zijn. ook: liever minder functies die goed uitgevoerd zijn dan een onhandelbaar soort zwitsers zakmes met tig functies.....![]()
Tot slot vind ik het belangrijk dat het een speelbare synth moet zijn. Dwz: ik hang er ook graag een keyboard of andere controler aan en wil de boel zo kunnen patchen dat ik met mijn performance controls (vel, at, pb, mod wh) het opgewekte geluid op een interessante manier kan beïnvloeden.... (vandaar ook meteen die Veils erin...)