De Dixie drift niet bij mij. Superstrakke VCO.
Volgens mij zit die drift in zijn analoge oortjes
De Dixie is bij mij ook supper strakFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Dixie drift niet bij mij. Superstrakke VCO.
De Dixie is bij mij ook supper strak
Mijn Hemel wat een gaaf ding! Mag wat mij betreft meteen in het draadje "Wat is de Best Looking Synth Ever"! Om een of andere reden kan niet meer posten in dat topic...Weer een nieuw kistje d'r bij! Allemaal Make Noise (en een verdwaalde BufMult van Intellijel) in een fraai werkstukje van Lamond Design. Doepfer DIY power ingebouwd, anders pastte de modules er niet meer in, is aardig plat. Blij mee!![]()
Thanks! Ja, dat werkt inderdaad heel fijn. Mijn modulaire systeem is zelf eigenlijk ook modulair met verschillende cases. Ik zie deze dan ook als een op zichzelf staan instrument (wat uiteraard wel met de rest kan samenwerken).Wow! Super mooi zo! Lijkt me ook fijner werken zo als desktop model.
Mijn Hemel wat een gaaf ding! Mag wat mij betreft meteen in het draadje "Wat is de Best Looking Synth Ever"! Om een of andere reden kan niet meer posten in dat topic...

Mooi setje, Smartbits!
Alleen, ben gewoon benieuwd, hoe zit dat met je keuze voor de module layout/kast indeling?
Ik ben zelf nogal van de workflow links naar rechts, signaalpad boven, stuurmodules onder - maar dat is hier overduidelijk anders gekozen...

Nieuwe case is af, dus een update van m'n setup:
Ik denk deze:wat voor cv box ligt er naast je nieuwe case?
Yup, heb er nog veel te weinig mee gedaan.Ik denk deze:

heel handig doosje!Ik denk deze:
https://www.tindie.com/products/hotchk155/cvocd-a-super-flexible-midi-to-cv-box/
Handig doosje!

Ik ben wat aan het schuiven met modules, maar dacht dat het wel eens leuk zou zijn om een foto'tje te maken met al mijn AMSynths modules in 1 kast. Dus bij deze:
![]()
What's inside:
VCO:
AM8125
Thomas Henry TH-555
Thomas Henry X-4046
ENV:
AM8145 (2x)
AM8705 Dual Envelope Generator
Control:
AM8016 Voltage Processor (ARP 2600)
AM8014 Ring Modulator / LFO / Lag (ARP 2600)
VCA:
AM8019 Athena VCA (ARP 2600)
Filters:
AM8105 Super-JX Filter & VCA (Roland JX-10)
AM8109 JP8 (Roland Jupiter
AM8060 JP6 (Roland Jupiter 6)
AM8071 Snow Fall MK I (EMS VCS3, Roland SH-3)
AM8328 Mirage (Ensoniq Mirage sampler, Crumar BIT01)
AM8320 SCI Prophet (SCI Prophet 5, Pro-One, Oberheim OB8, PPG Wave 2.0)
AM8040 Dave Rossum / E-Mu (E-mu Systems Analog Modular SSM2040 Low Pass VCF)
AM8121 System 100m (Roland System 100m, Jupiter 4)
AM8012 2600P Low pass (ARP 2600P)
AM8075 ARP Odyssey III (ARP Odyssey III)
AM8044 Cascade VCF & VCA (Korg Polysix)
You can never have enough filters...![]()

Ik ben qua filters eigenlijk het meest gecharmeerd van die Mirage filter, heel typische sound. Doet het (verrassend) vooral heel goed achter sample modules (bij mij Phonogene, Radio Music & GrandPa). En die Roland filters zijn allemaal de moeite als je van de Roland sound houdt.Nice! Ik heb helemaal niks van amsynths, wat zijn de must haves?
Yep, echte fanboy, ik geef het toe!Fanboy!
Mooi hoor, en DIY he, kudos!