Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Van een modulaire flirt naar een modulaire relatie in 2 maanden, chapeau!ik wilde gewoon meer patchen
ik dacht er mn modulaire flirt mee te kunnen bevredigen
dat was 2 maanden gelden en nu is er 3 x 84HP![]()

Ik herken de Erebus (op Youtube gingen de buren van die gasten van Sonic Lab klagen over dat ding zo l.a.a.a.a.a.g kan die!), de 0-Coast MakeNoise en de Ants. Die laatste is pas sinds kort uit (ik bedelde eerder al om een review van je, ha ha). Qua "niet te verkrijgen bij Bax" en aantal patchkabels modulair genoeg lijkt me. Heb ji de Ants in NL besteld?
[off topic] Welke v/d 3 zou jij aanraden als je er maar 1 kon kopen?
Leuk setje! Die 0-Coast blijf ik intrigerend vinden. Heb 'm min of meer in losse modules ook wel in mijn modular, maar toch is het een ander beestje. Ben idd ook wel benieuwd welke van je apparaten je zelf het inspirerendst of fijnst vindt!

Synct die bestsptep pro al strak aan MIDI, SB?

Die Eurorack modules zitten toch niet...., toch niet.... in een koffer? Want dan word ik gek. Dan moet je alles vertellen over hoe je dat gemaakt hebt!M'n portable hoekje:![]()
Die Eurorack modules zitten toch niet...., toch niet.... in een koffer? Want dan word ik gek. Dan moet je alles vertellen over hoe je dat gemaakt hebt!
Supermooi! Je kunt van Synthrotek ook een koffer kopen. Ong. zelfde prijs als deze. Luluzero van Animistic Beliefs heeft er zo een in het geel.Die heeft m'n maatje Arjan gemaakt voor me (Scart hier op het forum). Mooie custom case met 2x 114hp 3u en een rijtje 1u.
Zie mdlrcase.com. Het is een variant van de performer serie, hij kan ze in elke grootte maken, met of zonder power. Ik heb in deze een heel gaaf busboardje zitten waar power op ingebouwd is (z'n eigen mdlrpwr boards). Scheelt heel veel ruimte, wordt niet warm, superlage noise/ripple.
.