Je modulaire setup - Foto's ! -

ik wilde gewoon meer patchen
ik dacht er mn modulaire flirt mee te kunnen bevredigen
dat was 2 maanden gelden en nu is er 3 x 84HP :D

ik wilde gewoon meer patchen
ik dacht er mn modulaire flirt mee te kunnen bevredigen
dat was 2 maanden gelden en nu is er 3 x 84HP :D
Van een modulaire flirt naar een modulaire relatie in 2 maanden, chapeau! :halleluja
Wanneer komt de volgende kast? ;)

Ik sta op t punt er eentje te bouwen hehe
3x 114 hp, iets ergonomischer
Is t plan

Ik herken de Erebus (op Youtube gingen de buren van die gasten van Sonic Lab klagen over dat ding zo l.a.a.a.a.a.g kan die!), de 0-Coast MakeNoise en de Ants. Die laatste is pas sinds kort uit (ik bedelde eerder al om een review van je, ha ha :) ). Qua "niet te verkrijgen bij Bax" en aantal patchkabels modulair genoeg lijkt me. Heb ji de Ants in NL besteld?

De ANTS! heb ik bij MIDI Amsterdam besteld, had hem binnen een dag of 3 in huis.

[off topic] Welke v/d 3 zou jij aanraden als je er maar 1 kon kopen?

Leuk setje! Die 0-Coast blijf ik intrigerend vinden. Heb 'm min of meer in losse modules ook wel in mijn modular, maar toch is het een ander beestje. Ben idd ook wel benieuwd welke van je apparaten je zelf het inspirerendst of fijnst vindt!

Lastig te zeggen ... ik vind de Erebus echt fantastisch qua klank, supervette sound zit er in. De 0-Coast klinkt ook goed en is zo hard als een spijker en door zijn onconventionele opzet kom je op hele andere manieren tot (aparte) resultaten. De ANTS! is zeer uitgebreid met zijn vele OSCs en LFOs waardoor hij een uitstekende spin-in-het-web functie kan vervullen naast dat hij ook gewoon prima klinkt. Ik denk als ik maar 1 unit zou pakken, dat de ANTS! wellicht de beste optie is, gewoon puur omdat je er zo ontzettend veel mee kunt terwijl je met de Erebus en 0-Coast toch wat vaster zit aan de voorgebakken structuur.

He! In de categorie 'nog niet af' heb ik hier iets.
Maar dan meer 'pas amper begonnen'

Busboard komt op een latje aan de achterkant. Verder blijft 'ie helemaal open zodat je lekker makkelijk een kopstoot van 230v kan krijgen, mocht je daar op welk moment dan ook behoefte aan hebben.

MI Elements is al onderweg met de post en Ornaments & Crime gaan we in de komende weken zelf bouwen.*D

image_117326.jpg

image_117327.jpg

image_117328.jpg

Last edited by a moderator:
Living on the edge!

ik heb ook zin in de O&C.(ik zit ook in de groupbuy) Ik ben benieuwd of het een beetje te doen is.

Nog eentje in de categorie "Nog niet af"...
Deze week bij de Action voor 3,99 dit dienblad gekocht... 433mm (~85HP) bij 283mm en 76mm diep.
Prima formaatje voor een klein meeneemrekje van 2x 85hp... :)

modular_skiff_front.jpg

modular_skiff_top.jpg

Synct die bestsptep pro al strak aan MIDI, SB?

Ik heb 'm nog niet zo lang, maar heb 'm zowel midi slave als midi master gebruikt zonder problemen. Zelfs met patterns loopen, transposen, reversen, switchen naar 1/4, 1/8 etc. Werkt perfect tot nu toe. Ik heb nog niet geprobeerd om te syncen via usb. Hij heeft ook al een paar livesets voor publiek overleefd :)

Die Eurorack modules zitten toch niet...., toch niet.... in een koffer? Want dan word ik gek. Dan moet je alles vertellen over hoe je dat gemaakt hebt!

Die heeft m'n maatje Arjan gemaakt voor me (Scart hier op het forum). Mooie custom case met 2x 114hp 3u en een rijtje 1u.
Zie mdlrcase.com. Het is een variant van de performer serie, hij kan ze in elke grootte maken, met of zonder power. Ik heb in deze een heel gaaf busboardje zitten waar power op ingebouwd is (z'n eigen mdlrpwr boards). Scheelt heel veel ruimte, wordt niet warm, superlage noise/ripple.

Die heeft m'n maatje Arjan gemaakt voor me (Scart hier op het forum). Mooie custom case met 2x 114hp 3u en een rijtje 1u.
Zie mdlrcase.com. Het is een variant van de performer serie, hij kan ze in elke grootte maken, met of zonder power. Ik heb in deze een heel gaaf busboardje zitten waar power op ingebouwd is (z'n eigen mdlrpwr boards). Scheelt heel veel ruimte, wordt niet warm, superlage noise/ripple.
Supermooi! Je kunt van Synthrotek ook een koffer kopen. Ong. zelfde prijs als deze. Luluzero van Animistic Beliefs heeft er zo een in het geel.

of koffer scoren op marktplaats
rails en inserts scoren
powerboard dr in
en go

In de categorie nooit af:

image_117395.jpg

image_117396.jpg

Recentelijk weer wat vorderingen kunnen maken voor cv-gate, clock en nog eens 8 x gate uit via de MidiBox.

En voor de beste mensen die meedoen met de O_C, alle bestellingen zijn gedaan!
De 14hp daar precies bovenin het midden is al vast gereserveerd, kan niet wachten.

Die koffer is overigens wel echt heel strak. Was dat toeval, of is die koffer speciaal op maat gemaakt?

CEA5mUt

Het heeft meer dan anderhalf jaar geduurd, maar het rackje zit vol :).

image_117515.jpg

Back