Hoe werkt de Behringer MX2642A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:okdan:

SF rulez

Te vroeg gejuigd, maar een kanaal van de stereo doet het, bij alle instrumenten. Dus moet toch een van de twee uitgangen niet goed zijn en daar heb ik zelf geen verstand van.

hmm, dan zou ik met een kanaal beginnen en alles op neutraal (12uur) zetten en dan kijken wanneer je geluid hebt. Mocht dat lukken kun je alles van dat kanaal overnemen.

heb je ze echt goed ingeplugd? En staan je pan knoppen centraal?

Alles staat goed. Als ik het bewuste knopje draai, dan doet de ene speaker het goed en de andere niet. En dat werkt dus bij alle aangesloten instrumenten aan de mixer. Dus is de uitgang van het ene kanaal van de mixer wellicht niet goed.

Phochos

Ik doe hem liever weg, heb liever de Xenyx1002 die is veel gemakkelijker. Voor degene die interesse heeft, mag hem komen ophalen bij me. Hij was niet duur toen ik hem aanschafte, dus. En heren operators, ik weet dat dit geen verkooppunt is, maar bij deze geef ik hem weg aan de liefhebber.

Phochos

of je zit net op de uitgang er naast (kan ook zo maar gebeuren)
maar dit kan je testen door ff over koptelefoon te luisteren
daar hetzelfde euvel, dan signaalpad, daar ok, dan zitten monitoren verkeerd geplugd

ik wil hem wel hebben, maar heb liever dat jij er plezier van hebt.

of je zit net op de uitgang er naast (kan ook zo maar gebeuren)
maar dit kan je testen door ff over koptelefoon te luisteren
daar hetzelfde euvel, dan signaalpad, daar ok, dan zitten monitoren verkeerd geplugd

Ook geprobeerd, maar zelfs met koptelefoon geeft hij een signaal, niet twee. En je mag heb hebben, moet je hem wel op komen halen.

Jos

Ik heb mijn Xenyx1002, daar heb ik veel meer plezier van dan de grotere.

dus je wacht niet op Heine? ...slechts een uurtje geleden :?

Nee, want volgens mij kan Heine er ook niets aan doen. Denk dat hij gewoon open moet en wellicht nagekeken en daar heb ik geen zin en geld en tijd voor.

Phochos

Ik heb hier dezelfde mixer en ben er best tevreden over.
Heeft veel mogelijkheden en voor het geld klinkt hij uitstekend.
En op krakende pots heb ik hem nog geen moment kunnen betrappen :P

Wel heb ik ook problemen met de handleiding welke ik echt niet doorzichtig vind.
Gelukkig heeft het forum mij hier in het verleden ook al eens meegeholpen ;)

Voor Pochos, heb je de stereo kanalen L+R wel boven elkaar aangesloten en niet naast elkaar?
En speel eens met het channelmode knopje PPL/Solo.

phochos, maak eens close-up foto van mixer bovenkant en achterkant, wedden dat we het zo voor je oplossen?

Eraser127 komt hem van het weekend ophalen, hij mag hem hebben. Ik heb er even geen zin meer in. Koop niets meer zonder na te kijken, heb ik nu wel een beetje geleerd.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back