Modulaire Synth Dag?

Modulaire Synth Dag?

• Ja

Stemmen: 61 79,2%
  • Nee

Stemmen: 16 20,8%

• Totaal aantal stemmers
    77
Waarom een aparte modulaire synth dag en niet gezellig koppelen aan de aankomende synthforum meetings?

Omdat de SF meeting altijd in de eerste twee weken van september is. Dus voor de mensen die dan niet kunnen (zoals ik) is het ook wel fijn als er eens een keer op een ander tijdstip meetings zijn ;)

Om nou alle meetings naar de eerste twee weken van september te verplaatsen maakt het alleen maar erger :D bovendien is er dan de rest van het jaar niks meer.

Etaoin heeft een goed punt.
Er is laatst al een Muff's modulaire synth dag geweest, nu komt er weer een synthforum dag, dat is wat veel van het goede.

Het lijkt mij verstandig om in de lente pas weer een dagje te organiseren met als thema electronische (die k staat zo lelijk) geluids-opwekking. Dan kan alles meedoen van IPod Touch tot modulaire synth.

Ik weet een zaaltje waar zaterdags van 12 uur in de middag tot 1 uur in de nacht herrie gemaakt kan worden. Midden van het land, gratis parkeren naast de deur, redelijk goede PA voor optredens, een bar en een after party voor de die hards. Er kan zelfs gezorgd worden voor extra speakers voor demonstraties. De kosten zijn heel laag (waarschijnlijk gratis) maar dan moet er wel wat betaald worden voor het bier.

ik ben zeker voor,
ben beginneling en het is afwachten wat ik mee zal nemen.
Ga een mini systeempje maken (6U) een russiche bak.
Polivoks Modular zeg maar.
Heb al een heel fraaie aparte kast, dat zal wel de aandacht trekken.
nu nog the harvestman polivoks vco,vcf etc zien te bemachtigen.

wel heel leuk, inspirerend die modulaire systemen, maar wel prijzig
terwijl mijn virus polar veel meer kan voor minder......
maar goed het is hobby dat mag geld kosten.

groet

Richard

Wegens persoonlijke interesse even dit draadje omhoog schoppen!
Kom nl graag eens kijken in de wondere wereld van de modulaire synths

8D

Cheers,
C

Er schijnt woendag 24 april een noodlebar te zijn in Rotterdam en zaterdag 27 april een leuk evenement in Delft. Zie de draadjes hierover. Zaterdag hoop ik van de partij te zijn! Wellicht dat de topicstarters hiervan het nog even opnieuw onder de aandacht kunnen brengen.

Ik wil ook wel een extra dag organiseren voor modular mensen... is wel in Nijmegen dan.

Er schijnt woendag 24 april een noodlebar te zijn in Rotterdam en zaterdag 27 april een leuk evenement in Delft. Zie de draadjes hierover. Zaterdag hoop ik van de partij te zijn! Wellicht dat de topicstarters hiervan het nog even opnieuw onder de aandacht kunnen brengen.

Thnx!

ik doe ook wel mee , afhankelijk van de datum dan. kan een modcan B systeem en een zelfbouw systeem meenemen

Lijkt me ook wel leuk. Maar ik weet niet of ik dan zou kunnen. Ik zou dan wel alleen maar m'n Dark Energy mee kunnen nemen. MS20 Mini komt waarschijnlijk pas in Juli binnen.

Leuk die Noodlebar. Ik zal eens kijken of het wat voor mij is.

Voor wat betreft de Modular meeting: Iemand zal het moeten organiseren. Ik zat zelf te denken om een keer bij mij thuis wat af te spreken maar dan kan ik natuurlijk niet zoveel mensen ontvangen en ik weet nog niet of de vrouw daar zo blij mee is ;-) Ben voornamelijk geintereseerd in 5U maar zou andere formaten ook wel eens graag willen zien, voelen en horen.

Mag je ook met een pc en dit aankomen?

http://www.sonigen.com/

Screenshot.png

https://soundcloud.com/top10/sets/sonigen-modular-beta-tests-by

Back