Onder invloed muziek maken ?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door krz
cokesmilie2.gif

hahhah LOL

Ik heb een tijd muziek gemaakt onder invloed van veel alcohol ( gelukkig doe ik dat niet meer 8o) )

Ik had dan vaak het idee dat ik een superhit had gemaakt.

ik kon een loop wel 2 uur achter elkaar aanhoren. zonder er iets bij toetevoegen.

nu hou ik het bij een kopje thee of fris..

Origineel geplaatst door supermingwoe

nu hou ik het bij een kopje thee of fris..

Mietjuh..;) ;) :D

Origineel geplaatst door STicKX
meestal gewoon nuchter, als ik met bier op achter de synths kruip blijf ik 20 minuten naar hetzelfde arpegiator loopje luisteren terwijl ik de cutoff onder handen neem... en op een gegeven moment kom je dan tot de conclusie, "nee, dit gaat niet werken" :)

Haha, zeer herkenbaar :)

Origineel geplaatst door STicKX
Blowen doe ik neit meer maar idd, in mjin blow periode was ik een stuk productiever... op muziek gebied dan

Hahaha... zo mogelijk nog herkenbaarder! :)

Een joint en een Redbull gecombineerd geeft een creative vibe van jewelste (beter dan appelfris). Een keer per week ofzo doe ik dat.
Voor de rest vooral nuchter (als het kan 's ochtends), geregeld ook stoned. Drank nooit (lukt dan niet).

Origineel geplaatst door nick nova
Een joint en een Redbull gecombineerd geeft een creative vibe van jewelste (beter dan appelfris). Een keer per week ofzo doe ik dat.
Voor de rest vooral nuchter (als het kan 's ochtends), geregeld ook stoned. Drank nooit (lukt dan niet).

Precies ! En 's ochtends zit ik ook vol met goede ideeen, alleen als ik thuis kom ben ik breindood, zodat ik er weinig tot geen zin meer in heb. Wat dat betreft ben ik in mijn spijbelperiode zeer productief geweest, alleen is dat de oorzaak dat ik nu breindood thuis kom... :stupid

Als je studio compleet is is de WW zo gek nog niet bedenk ik me net.. :duivels:

Meestal heb ik wel een joint op, als ik muziek aan het maken ben.:peukie:
Ik heb ook wel eens dronken muziek gemaakt maar dat is nie echt produktief.
Verder heb ik ook wel eens muziek gemaakt onder invloed van verschillende hallucinerende middelen,
wat op zich wel grappig was en een echt rare geluids freakshow werd. Je verzint dan echt de gekste dingen.

als ik nuchter ben dan weet ik meestal wat & hoe ik het ik wil...
na een joint, blijf ik meestal maar wat aanmodderen omdat de ideeƫn sneller komen dan mn hoofd & coƶrdinatie kunnen volgen... met als gevolg dat de muziek dan naar overal & nergens lijdt.

....misschien moet ik toch 's wat mlinder joints paffen

jzz

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back