theriddler
Nieuwkomer
he mensen, ik ben ook nieuw wat betreft synths...ik heb gezocht maar kon niet echt een goed antwoord vinden op mijn vraag. Er wordt veel gepraat over midi.
Mijn ervaringen met midi zijn slecht, tenminste ik heb me altijd al afgevraagd wat je er mee kan/moet....
ik heb zowel op mn keyboard als op mn pc midi-aansluitingen, maar wat moet ik hiermee? Midi zijn toch die geluidjes
op je pc die, tja, niet echt gewelidig klinken?
Maar goed, ik begrijp dat ik het fout heb....maar kan iemand me hier meer over vertellen??
Ik ben trouwens van plan om KORG TRITON LE 76 te gaan kopen....ik weet er nog niet echt veel van...
maar ben er van overuigd dat als ik hem koop het vanzelf ga leren.....en bovendien denk ik dat je hem ook
weer redelijk makkelijk kunt verkopen. Of zit ik verkeerd??
alvast bedankt voor jullie replies
Mijn ervaringen met midi zijn slecht, tenminste ik heb me altijd al afgevraagd wat je er mee kan/moet....
ik heb zowel op mn keyboard als op mn pc midi-aansluitingen, maar wat moet ik hiermee? Midi zijn toch die geluidjes
op je pc die, tja, niet echt gewelidig klinken?
Maar goed, ik begrijp dat ik het fout heb....maar kan iemand me hier meer over vertellen??
Ik ben trouwens van plan om KORG TRITON LE 76 te gaan kopen....ik weet er nog niet echt veel van...
maar ben er van overuigd dat als ik hem koop het vanzelf ga leren.....en bovendien denk ik dat je hem ook
weer redelijk makkelijk kunt verkopen. Of zit ik verkeerd??
alvast bedankt voor jullie replies

. Hij kan beter eerst eens met zijn geluidskaart en een softsequencer gaan stoeien zodat ie niet gelijk verzuipt.